LILY
IMO 9294331
Оновлено: 11.06.2025

Назва судна
LILY
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
311110
IMO
9294331
MMSI
353502000
Позивний
3EVK3
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту після повномасштабного вторгнення росії в Україну, відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти. 22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден. Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту після повномасштабного вторгнення росії в Україну, відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти. 22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден. Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Ні
Відвідувані порти
Al Basrah (Ірак), Jebel Dhanna (ОАЕ), Ju'aymah Crude and LPG Terminals (SPM) (Саудівська Аравія), Lanshan (КНР), Ningbo (КНР), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Yingkou (КНР), Mumbai (Індія), Dong Jia Kou (КНР), Fujairah (ОАЕ), Kochin (Індія), Duqm (Оман), Vadinar (Індія), Paradip offshore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Confident Apex Ltd (0123299 / Китайська Народна Республіка / 03.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Confident Apex Ltd (0123299 / Китайська Народна Республіка / 03.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Qilin Shipping Ltd (0115532 / Китайська Народна Республіка / 03.01.2025)
Колишні назви судна
Altair Trader / Phoebe / Dangla / Daban
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Mitsui Ichihara Engineering & Shipbuilding (Японія)
Веб-ресурси