ONYX

IMO 9236640
Оновлено: 25.06.2025
ONYX
Назва судна
ONYX
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
46159
IMO
9236640
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в певезенні російської нафти/нафтопродуктів, зокрема з російських портів у Чорному морі, вдається до ведення оманливих, високоризикованих практик з вимкненням AIS, зокрема в районі Керченської протоки (перевантажувального хабу, де налагоджено операції STS для російської сирої нафти/нафтопродуктів).
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим.
У березні-травні 2023 року танкер був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажів було підсанкційне ПАТ "НК "Роснєфть", компанія Amur Trading FZCO, отримувачем - компанія Tejarinaft FZCO. В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
Судно афілійоване з компанією Maritas Fleet PVT LTD (Індія), яка була колишнім ISM-менеджером танкера. Maritas Fleet PVT LTD була заснована у грудні 2022 року у м. Мумбай. Зазначена компанія пов'язана з ISM-управлінням танкерів, що афілійовані з підсанкційною компанією Hennesea Holdings Limited (ОАЕ), яка незадовго до набрання чинності політикою "price cap" придбала 18 нафтотанкерів, які перевозили російську підсанкційну нафту/нафтопродукти, і до якої США застосовано санкції за порушення "price cap".
Судно управляється компанією Avision Shipping Services Private Limited (ІМО 6454662), до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Fujayrah (ОАЕ), Aliaga (Туреччина), Delta Terminal (Туреччина), Izmit (Туреччина), Port Khalifa (Бахрейн), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Evyap Port (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Kamysh-Burun (Україна), Fujairah (ОАЕ), Altinova- Shipyard (Туреччина), Opet Marmara Terminal (Туреччина), Zhelezny Rog (рф), Benghazi (Лівія), Aygaz (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Joshua Cargo LLC-FZ п/о Avision Shipping Services Pvt Ltd (6472187 / Індія / 07.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avision Shipping Services Pvt Ltd (6454662 / Індія / 23.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Avision Shipping Services Pvt Ltd (6454662 / Індія / 23.02.2024)
Колишні назви судна
High Nefeli / Nefeli / Crown IІ / Own IІ
Прапори (попередні)
Греція Греція / Мальта Мальта / Ліберія Ліберія / Габон Габон
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top