FIONA II
IMO 9262766
Оновлено: 17.12.2024

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
FIONA II
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9262766
MMSI
351073000
Позивний
HPOE
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у транспортуванні підсанкційної іранської нафти, бере участь у транспортуванні нелегальної іранської нафти щонайменше з 2023 року, вдається до оманливих практик, веденню темної діяльності поблизу Ірану, Малійзії. У липні 2024 року FIONA II транспортувало майже 2 млн барелів іранської сирої нафти до КНР від імені підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC). Національна іранська нафтова компанія (NIOC) є однією з найбільших нафтогазових компаній у світі і контролюється Міністерством нафти Ірану. NIOC та її дочірні компанії здійснюють розвідку, видобуток, транспортування, переробку та експорт нафти та природного газу в Ірані. Нафтові угоди NIOC, у тому числі її дочірніх компаній, використовуються для отримання прибутку для IRGC-QF (Корпусу вартових ісламської революції) and Hizballah (Хезболла).
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Zhoushan (КНР), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Dongjiakou (КНР), Qianwan (КНР), Tanjung Pengeli (Малайзія), Shulanghu (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Eunomia LTD п/о Shunxiang Ship Management Ltd (6205948 / КНР / 25.02.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shunxiang Ship Management Ltd (6162010 / КНР / 25.02.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shunxiang Ship Management Ltd (6162010 / КНР / 25.02.2021)
Колишні назви судна
Selene Trader
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Mitsui Ichihara Engineering & Shipbuilding (Японія)
Веб-ресурси