FIONA II
IMO 9262766
Оновлено: 04.08.2025

Назва судна
FIONA II
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9262766
Прапор (діючий)
MMSI
351073000
Позивний
HPOE
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
300727
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у транспортуванні підсанкційної іранської нафти, бере участь у транспортуванні нелегальної іранської нафти щонайменше з 2023 року, вдається до оманливих практик, веденню темної діяльності поблизу Ірану, Малійзії. У липні 2024 року FIONA II транспортувало майже 2 млн барелів іранської сирої нафти до КНР від імені підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC). Національна іранська нафтова компанія (NIOC) є однією з найбільших нафтогазових компаній у світі і контролюється Міністерством нафти Ірану. NIOC та її дочірні компанії здійснюють розвідку, видобуток, транспортування, переробку та експорт нафти та природного газу в Ірані. Нафтові угоди NIOC, у тому числі її дочірніх компаній, використовуються для отримання прибутку для IRGC-QF (Корпусу вартових ісламської революції) and Hizballah (Хезболла).
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Zhoushan (КНР), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Dong Jia Kou (КНР), Qianwan (КНР), Tanjung Pengeli (Малайзія), Shulanghu (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Eunomia Ltd п/о Shunxiang Ship Management Ltd (6205948 / Китайська Народна Республіка / 25.02.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shunxiang Ship Management Ltd (6162010 / Китайська Народна Республіка / 25.02.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shunxiang Ship Management Ltd (6162010 / Китайська Народна Республіка / 25.02.2021)
Колишні назви судна
Selene Trader
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Mitsui Ichihara Engineering & Shipbuilding
Веб-ресурси