ELVA
IMO 9196644
Оновлено: 17.12.2024

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ELVA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9196644
MMSI
668116202
Позивний
S9A3
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у транспортуванні підсанкційної іранської нафти, зокрема судно в липні 2023 року використовувалося Іраном для доставки майже 2 млн барелів іранської легкої сирої нафти, вдається до оманливих практик, зокрема вимкненні системи AIS, веденні темної діяльності поблизу Малайзії.
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Іран покладається на розгалужену мережу танкерів і компаній з управління судами в багатьох юрисдикціях для транспортування своєї нафти закордонним споживачам, використовуючи оманливу тактику (фальсифікації документації, маніпуляції з системами відстеження суден і постійні зміни назв і прапорів суден). Одна з найбільш часто застосовуваних тактик ухилення від нафтових санкцій "стрибки з прапором" в різних національних реєстрах, яка дозволяє судну здійснювати транспортування, мати право на швартування. Така тактика часто супроводжується створенням фіктивних компаній, зміною власників, менеджерів, назв судна, зміною фізичного маркування судна. Деякі судновласники з метою ухилення від санкцій навмисно задіюють реєстри прапорів, багато з яких не мають власних ресурсів і можливостей для відстеження та перевірки історії суден.
03 грудня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Tanjung Pengeli (Малайзія), Sohar (Оман), Kakinada (Індія), Navioil Port (В'єтнам)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lufindo Holding LTD п/о Ravel Ship Management Pvt Ltd (6174627 / Індія / 04.11.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Inaya Ship Management PVT LTD (6176107 / Пакистан / 11.10.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (11.12.2023)
Колишні назви судна
Ekaterina / Front Hakata / Otina / Hakata
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Nagasu Hitachi Shipbuilding & Engineering (Японія)
Веб-ресурси