ORION
IMO 9131357
Оновлено: 07.01.2025
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ORION
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9131357
MMSI
613003807
Позивний
TJMC129
Прапор (діючий)
Камерун
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті до третіх країн російської нафти з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі із вимкненням AIS, був задіяний у перевезеннях венесуельської нафти і переключився на перевезення підсанкційної російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер ходить під прапором Камеруну, віднесеного Паризьким меморандумом про взаєморозуміння (Paris MOU) до чорного списку прапорів, який формується за результатами перевірок технічного стану суден.
За даними аналітичного центру Lloyds List, танкер є прикладом високоризикованої, темної та шахрайської діяльності, пов'язаної з шахрайськими діями компаній з технічного управління, які призвели до надання їм унікальних номерів Міжнародною морською організацією. У зв'язку з цим юридичним комітетом ІМО було створено міжсесійну робочу групу для визначення рівнів належної перевірки, необхідних для використання унікальної схеми ідентифікаційних номерів власників компаній та зареєстрованих власників ІМО.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують по світу російську нафту через Балтійське море, район Кадетського каналу в Мекленбурзькій затоці і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер ходить під прапором Камеруну, віднесеного Паризьким меморандумом про взаєморозуміння (Paris MOU) до чорного списку прапорів, який формується за результатами перевірок технічного стану суден.
За даними аналітичного центру Lloyds List, танкер є прикладом високоризикованої, темної та шахрайської діяльності, пов'язаної з шахрайськими діями компаній з технічного управління, які призвели до надання їм унікальних номерів Міжнародною морською організацією. У зв'язку з цим юридичним комітетом ІМО було створено міжсесійну робочу групу для визначення рівнів належної перевірки, необхідних для використання унікальної схеми ідентифікаційних номерів власників компаній та зареєстрованих власників ІМО.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Kavkaz (рф), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Dongying (КНР), Qingdao (КНР), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Cool Wind Marine LTD (6416195 / Сейшельські Острови / 29.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cool Wind Marine LTD (6416195 / Сейшельські Острови / 29.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Amazing View Shipmanagement (6403543 / Шрі-Ланка / 22.05.2023)
Колишні назви судна
Knut / Elisabeth Knutsen
Прапори (попередні)
Острів Мен
Рік будівництва
1997
Забудовник (країна)
Astillero La Naval (Іспанія)
Веб-ресурси