KAPITAN GOTSKY
IMO 9372559
Оновлено: 21.01.2025
![KAPITAN GOTSKY](https://war-sanctions.gur.gov.ua/uploads/Ships/85/84/85847a3d5558150bc0db91d8d0e4f9dd5b2b6328841f70a91427ee0a76058f6c-big.webp)
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
KAPITAN GOTSKY
Категорія
Перевезення викопного палива
Інше
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9372559
MMSI
273335010
Позивний
UBCF2
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Арктичний човниковий танкер, друге судно серії з трьох танкерів посиленого льодового класу, призначених для транспортування нафти, видобутої в Арктичному регіоні рф на родовищі "Варандей", належить підсанкційному ПАТ "Совкомфлот" - найбільшій державній судноплавній компанії в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії, зокрема "Варандей", "Приразломне".
Основна робота танкера - транспортування сирої нафти зі стаціонарного морського кригостійкого морського відвантажувального терміналу "Варандей" у Баренцевому морі до Мурманська.Варандейський нафтовідвантажувальний термінал (афілійований з підсанкційним ПАТ "Лукойл") забезпечує цілорічну перевалку нафти, що видобувається в Тімано-Печорській нафтогазоносній провінції, розташований за полярним колом, у селищі Варандей на березі Баренцевого моря.
Для перевезення нафти танкер обладнаний десятьма танками, ємність кожного - близько 8 тис кубометрів. Як правило, за рейс танкер перевозить близько 70 тис тонн сирої нафти.
Судно транспортує нафту з Варандейського нафтовідвантажувального терміналу, арктичного морського нафтового родовища "Приразломне" в Печорському морі (стаціонарна платформа, яка є першою в світі льодостійкою нафтовою платформою арктичного класу), зокрема, до Мурманська, до плавучого танкера для зберігання нафти FSO KOLA (IMO 9217979, під санкціями США).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Основна робота танкера - транспортування сирої нафти зі стаціонарного морського кригостійкого морського відвантажувального терміналу "Варандей" у Баренцевому морі до Мурманська.Варандейський нафтовідвантажувальний термінал (афілійований з підсанкційним ПАТ "Лукойл") забезпечує цілорічну перевалку нафти, що видобувається в Тімано-Печорській нафтогазоносній провінції, розташований за полярним колом, у селищі Варандей на березі Баренцевого моря.
Для перевезення нафти танкер обладнаний десятьма танками, ємність кожного - близько 8 тис кубометрів. Як правило, за рейс танкер перевозить близько 70 тис тонн сирої нафти.
Судно транспортує нафту з Варандейського нафтовідвантажувального терміналу, арктичного морського нафтового родовища "Приразломне" в Печорському морі (стаціонарна платформа, яка є першою в світі льодостійкою нафтовою платформою арктичного класу), зокрема, до Мурманська, до плавучого танкера для зберігання нафти FSO KOLA (IMO 9217979, під санкціями США).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Murmansk (рф), Belokamenka (рф), Varandey offshore terminal (рф), Prirazlomnoye oil field (Gazprom) (рф), Severomorsk (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Loukio Shipping Co LTD п/о SCF Management Services (Cyprus) Ltd (4105917 / Кіпр / 27.05.2008)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "СКФ ТМ" (5334305 / рф / 15.10.2008)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "СКФ ТМ" (5334305 / рф / 15.10.2008)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси