WU TONG

IMO 9306627
Оновлено: 09.06.2025
WU TONG
Назва судна
WU TONG
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109672
IMO
9306627
MMSI
352002819
Позивний
3E4608
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з серпня 2023 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності, зокрема поблизу російського порту Усть-Луга, здійснення STS-передач з російською афілійованістю, зокрема, з підсанкційним танкером ІМО 9650016 поблизу російського порту Приморськ, а також з підсанкційним танкером тіньового флоту рф ІМО 9332781 поблизу Єгипту).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Anacortes (США), Jurong Island (Сінгапур), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Point Richmond (США), Port Angeles (США), Pulau Bukom (Сінгапур), Pulau Sebarok (Сінгапур), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Fujairah (ОАЕ), Vadinar Terminal (Індія), Duqm (Оман), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ocean Shipping & Marine Inc (6411367 / Сейшельські Острови / 12.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Ocean Shipping & Marine Inc (6411367 / Сейшельські Острови / 12.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Can Day Shipmanagement Co Ltd (0012754 / Китайська Народна Республіка / 27.09.2024)
Колишні назви судна
Torm Margit / LR Aldebaran / Kudos / Huang He
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / Данія Данія / Сінгапур Сінгапур / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Dalian Shipbuilding Industry Group (КНР)
War & Sanctions 2025
To top