KYLO

IMO 9189146
Оновлено: 05.12.2024
KYLO
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
KYLO
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9189146
MMSI
518999398
Позивний
E5U5379
Прапор (діючий)
Острови Кука
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі, транспортуванні підсанкційної іранської нафти, брав участь у численних STS-передачах іранської нафти у 2022 році, здійснює ведення темної діяльності в морі з викненням AIS.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росіїтранспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Basrah (Ірак), Jurong Island (Сінгапур), Pulau Bukom (Сінгапур), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Jamnagar Terminal (Індія), Port Rashid (Єгипет), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kylo Shipping Inc (6502638 / Маршаллові Острови / 22.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Kylo Shipping Inc (6502638 / Маршаллові Острови / 22.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atma Shipping FZE (0024261 / ОАЕ / 24.10.2024)
Колишні назви судна
Memphis / Metis / Four Smile
Прапори (попередні)
Коморські острови / Панама / Кіпр / Італія / Німеччина / Кайманові острови
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025