KYLO
IMO 9189146
Оновлено: 31.07.2025

Назва судна
KYLO
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9189146
Прапор (діючий)
MMSI
620800028
Позивний
D6A4028
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
274
Валовий тоннаж
81236
Дедвейт
160573
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти / нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, транспортуванні підсанкційної іранської нафти із застосуванням оманливих, високоризикованих практик. Судно брало участь у численних STS-передачах іранської нафти у 2022 році, здійснює ведення темної діяльності в морі з вимкненням AIS.
За даними групи United Against Nuclear Iran, яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 100 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту / нафтопродукти.
17 червня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовані санкції у зв'язку з перевезенням нафти / нафтопродуктів російського походження з росії до третіх країн.
30 липня 2025 року США застосовано санкції до танкера як до власності підсанкційної судноплавної компанії Kylo Shipping Inc, що задіяна у наданні матеріальної допомоги, фінансової, матеріальної, технологічної підтримки, товарів чи послуг підсанкційному Мохаммеду Хоссейну Шамхані (Mohammad Hossein Shamkhani).
Mohammad Hossein Shamkhani є сином Алі Шамхані (Ali Shamkhani) – головного політичного радника Верховного лідера Ірану.
Mohammad Hossein Shamkhani використовує корупцію через політичний вплив свого батька на найвищі рівні іранського режиму для будівництва та експлуатації величезного флоту танкерів та контейнеровозів. Ця мережа транспортує нафту та нафтопродукти з Ірану та росії, а також інші вантажі, покупцям по всьому світу, забезпечуючи десятки мільярдів доларів прибутку.
Мережа Mohammad Hossein Shamkhani складається з величезного флоту суден, фірм із управління суднами та підставних компаній, що відмивають мільярди прибутку від світових продажів іранської та російської сирої нафти, нафтопродуктів, найчастіше покупцям у Китаї. Мережа вживає значних заходів для маскування своїх операцій та заплутування своїх зв'язків з родиною Shamkhani, Іраном та росією.
За даними групи United Against Nuclear Iran, яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 100 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту / нафтопродукти.
17 червня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовані санкції у зв'язку з перевезенням нафти / нафтопродуктів російського походження з росії до третіх країн.
30 липня 2025 року США застосовано санкції до танкера як до власності підсанкційної судноплавної компанії Kylo Shipping Inc, що задіяна у наданні матеріальної допомоги, фінансової, матеріальної, технологічної підтримки, товарів чи послуг підсанкційному Мохаммеду Хоссейну Шамхані (Mohammad Hossein Shamkhani).
Mohammad Hossein Shamkhani є сином Алі Шамхані (Ali Shamkhani) – головного політичного радника Верховного лідера Ірану.
Mohammad Hossein Shamkhani використовує корупцію через політичний вплив свого батька на найвищі рівні іранського режиму для будівництва та експлуатації величезного флоту танкерів та контейнеровозів. Ця мережа транспортує нафту та нафтопродукти з Ірану та росії, а також інші вантажі, покупцям по всьому світу, забезпечуючи десятки мільярдів доларів прибутку.
Мережа Mohammad Hossein Shamkhani складається з величезного флоту суден, фірм із управління суднами та підставних компаній, що відмивають мільярди прибутку від світових продажів іранської та російської сирої нафти, нафтопродуктів, найчастіше покупцям у Китаї. Мережа вживає значних заходів для маскування своїх операцій та заплутування своїх зв'язків з родиною Shamkhani, Іраном та росією.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Basrah (Ірак), Jurong Island (Сінгапур), Pulau Bukom (Сінгапур), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Jamnagar- Sikka (Індія), Port Rashid (Єгипет), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kylo Shipping Inc (6502638 / Маршаллові Острови / 22.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Kylo Shipping Inc (6502638 / Маршаллові Острови / 22.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atma Shipping FZE (0024261 / Об'єднані Арабські Емірати / 24.10.2024)
Колишні назви судна
Four Smile / Metis / Memphis
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси