AURO
IMO 9288708
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
AURO
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
111006
IMO
9288708
MMSI
620999725
Позивний
D6A3724
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів.
Судно афілійоване з підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC, яка була менеджером танкера. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою/нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288708.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Судно афілійоване з підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC, яка була менеджером танкера. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою/нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288708.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Cagliari (Італія), Madre De Deus (Бразилія), Mundra (Індія), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Altinova (Туреччина), Visakhapatnam (Індія), Cochin (Індія), Rostock (Німеччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Septala Navigation LTD п/о Alqutb Alshamali Marine Services LLC (6374334 / ОАЕ / 27.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Alqutb Alshamali Marine Services LLC (6427535 / ОАЕ / 18.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Alqutb Alshamali Marine Services LLC (6427535 / ОАЕ / 18.12.2023)
Колишні назви судна
Delta Victory / Stratos Aurora
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси