Koysug
IMO 8883252
Оновлено: 17.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Koysug
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Заходи в порти ТОТ
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
IMO
8883252
MMSI
273454720
Позивний
UBRY
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у постачанні авіапалива та інших важливих вантажів до регіону Близького Сходу (угрупуванню військ рф в Сирії в інтересах міністерства оборони рф), здійснює заходи в порти ТОТ України (зокрема порт Крим).
До переліку морських суден, які використовуються рф для здійснення прихованих постачать в Сирію в інтересах міністерства оборони рф, у 2024 році було додано три танкери "Azov" (ІМО 8943260), "Koysug" (ІМО 8883252), "Nizami Ganjavi" (ІМО 9369617). Протягом 2024 року судна неодноразово використовувалися рф для здійснення морських перевезень із чорноморських портів рф до Сирії за традиційною схемою приховування заходів/виходів до/з портів у Сирії, вимикаючи свої транспондери в Середземному морі на північ або південь від Кіпру.
Постачання авіаційного палива і дизеля до Сирії здійснювалося з портів рф (порт “Азов"), бензину – з Ірану.
Такі кроки були вжиті рф після успішних атак у 2023 році Сил оборони України проти російського танкера “Sig" у Чорному морі, яке здійснювало морські перевезення в Сирію для постачання авіапалива угрупуванню військ рф в Сирії.
До переліку морських суден, які використовуються рф для здійснення прихованих постачать в Сирію в інтересах міністерства оборони рф, у 2024 році було додано три танкери "Azov" (ІМО 8943260), "Koysug" (ІМО 8883252), "Nizami Ganjavi" (ІМО 9369617). Протягом 2024 року судна неодноразово використовувалися рф для здійснення морських перевезень із чорноморських портів рф до Сирії за традиційною схемою приховування заходів/виходів до/з портів у Сирії, вимикаючи свої транспондери в Середземному морі на північ або південь від Кіпру.
Постачання авіаційного палива і дизеля до Сирії здійснювалося з портів рф (порт “Азов"), бензину – з Ірану.
Такі кроки були вжиті рф після успішних атак у 2023 році Сил оборони України проти російського танкера “Sig" у Чорному морі, яке здійснювало морські перевезення в Сирію для постачання авіапалива угрупуванню військ рф в Сирії.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Azov (рф), Damietta (Єгипет), Fethiye (Туреччина), Haydarpasa (Туреччина), Rodhos (Греція), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Port Crimea (Україна), Pendik (Туреччина), Zhelezny Rog (рф), Tripoli (Ліван), Marsa al Hariga (Лівія), Akcansa (Туреччина), Rostov-on-Don (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Тревелер Шиппінг" (5346458 / рф / 22.08.2018)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Тревелер Шиппінг" (5346458 / рф / 22.08.2018)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Тревелер Шиппінг" (5346458 / рф / 22.08.2018)
Колишні назви судна
Aston Challenger / Aston / Aston_Challenger / Belgrad
Прапори (попередні)
Мальта
Рік будівництва
1985
Забудовник (країна)
Titovo Shipyard (Хорватія)
Веб-ресурси