Pioneer
IMO 9256602
Оновлено: 24.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Pioneer
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення LNG з порушенням обмежень
Тип судна
Танкер СПГ
IMO
9256602
MMSI
511101396
Позивний
T8A4750
Прапор (діючий)
Палау
Санкції
Швейцарія , ЄС , Великобританія , США
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні в обхід санкцій викопного палива з об’єкта "Арктік СПГ-2", застосовуючи схему подання хибного сигналу AIS у порушення міжнародного морського права з метою приховування справжнього місцезнаходження судна.
На початку серпня 2024 року за допомогою супутникових знімків судно було виявлено на підсанкційному проекті "Арктік СПГ-2", при цьому його сигнал AIS у цей час залишався на півночі від Норвегії. Судно отримало супровід криголама, прямуючи до Обської затоки та газового проекту. Приблизно 06 серпня 2024 року судно повернулося на своє сфальсифіковане місце, щоб інтегрувати сигнал свого транспондера.
"Арктік СПГ-2" є другим після "Ямал СПГ" великотоннажним проектом підсанкційного ПАТ "Новатек" (іпн 6316031581) з видобутку природного газу та виробництва скрапленого природного газу на Гиданському півострові.
У листопаді 2023 року та лютому 2024 США та Об’єднаним Королівством відповідно застосовано санкції до російського проекту "Арктік СПГ-2", що має стратегічне значення для уряду рф.
23 серпня 2024 року США в рамках застосування обмежень до суб’єктів, які підтримують розвиток російського "Арктік СПГ-2" та інших майбутніх енергетичних проектів, застосовано санкції до семи СПГ-танкерів тіньового російського танкерного флоту.
26 вересня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна, залученого до російського сектору СПГ.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року) у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
На початку серпня 2024 року за допомогою супутникових знімків судно було виявлено на підсанкційному проекті "Арктік СПГ-2", при цьому його сигнал AIS у цей час залишався на півночі від Норвегії. Судно отримало супровід криголама, прямуючи до Обської затоки та газового проекту. Приблизно 06 серпня 2024 року судно повернулося на своє сфальсифіковане місце, щоб інтегрувати сигнал свого транспондера.
"Арктік СПГ-2" є другим після "Ямал СПГ" великотоннажним проектом підсанкційного ПАТ "Новатек" (іпн 6316031581) з видобутку природного газу та виробництва скрапленого природного газу на Гиданському півострові.
У листопаді 2023 року та лютому 2024 США та Об’єднаним Королівством відповідно застосовано санкції до російського проекту "Арктік СПГ-2", що має стратегічне значення для уряду рф.
23 серпня 2024 року США в рамках застосування обмежень до суб’єктів, які підтримують розвиток російського "Арктік СПГ-2" та інших майбутніх енергетичних проектів, застосовано санкції до семи СПГ-танкерів тіньового російського танкерного флоту.
26 вересня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна, залученого до російського сектору СПГ.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року) у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Bontang Lng Terminal (Індонезія), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Pyeongtaek (Республіка Корея), Tangshan (Jingtang) (КНР), Yangpu (КНР), Yokohama (Японія), Port Said (Єгипет), Yeosu (Республіка Корея), Incheon (Республіка Корея), Bintulu (Малайзія), Darwin (Австралія), Tongyeong (Республіка Корея), Tangier (Марокко), Gibraltar (Гібралтар), Ngqura (Південно-Африканська Республіка), Taean-gun (Республіка Корея), Dangjin (Республіка Корея), Arctic LNG 2 (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Zara Shipholding Co п/о Ocean Speedstar Solutions (OPC) Pvt Ltd (6485466 / Індія / 11.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Ocean Speedstar Solutions (OPC) Pvt Ltd (6508844 / Індія / 20.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (12.07.2024)
Колишні назви судна
Pioneer Spirit / LNG Pioneer
Прапори (попередні)
Багамські Острови / Сінгапур
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding&Marine Engineering Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси