Cometa
IMO 8315499
Оновлено: 14.08.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Cometa
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Викрадення українського зерна
Постачання продукції на ТОТ
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
8315499
MMSI
613429702
Позивний
TJM5203
Прапор (діючий)
Камерун
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у викраденні та вивезенні з портів ТОТ України українського зерна із вимкненням системи автоматичної ідентифікації судна. Судно під сирійським прапором ще в середині вересня 2022 року одним з перших вивіз до Туреччини 2,5 тис. тон українського збіжжя, яке завантажили в порту тимчасово окупованого Бердянська.
Судно здійснює заходи у порти ТОТ України (Севастополь, Камиш-Бурун), доставляючи будівельні суміші з Туреччини, працює на ільменітових рейсах, доставляючи сировину для захопленого росією титанового підприємства "Кримський Титан" з турецького порту Амбарлі.
Щодо судна наявною є практика частої зміни назви, власника та менеджменту з метою обходу застосованих до судна санкцій і продовження роботи за налагодженими маршрутами.
У травні 2023 року США застосовані санкції до судна за сприяння у викраденні українського зерна, регулярну практику вимкнення автоматичної системи ідентифікації судна з метою приховування свого місцезнаходження та походження вантажу, що транспортується.
Судно здійснює заходи у порти ТОТ України (Севастополь, Камиш-Бурун), доставляючи будівельні суміші з Туреччини, працює на ільменітових рейсах, доставляючи сировину для захопленого росією титанового підприємства "Кримський Титан" з турецького порту Амбарлі.
Щодо судна наявною є практика частої зміни назви, власника та менеджменту з метою обходу застосованих до судна санкцій і продовження роботи за налагодженими маршрутами.
У травні 2023 року США застосовані санкції до судна за сприяння у викраденні українського зерна, регулярну практику вимкнення автоматичної системи ідентифікації судна з метою приховування свого місцезнаходження та походження вантажу, що транспортується.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Berdyansk (Україна), Istanbul (Туреччина), Novorossiysk (рф), Sevastopol (Україна), Yeysk (рф), Zeytinburnu (Туреччина), Kamysh-Burun (Україна), Chios (Греція), Pendik (Туреччина), Zhelezny Rog (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Cometa Shipping Ltd (6443464 / Туреччина / 12.09.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cometa Shipping Ltd (6443464 / Туреччина / 12.09.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cometa Shipping Ltd (6443464 / Туреччина / 10.11.2023)
Колишні назви судна
Pawell / Pal Palych / Emhani Ana / Gotland 1 / Gotland
Прапори (попередні)
Сирія / Того / Туреччина / Панама / Німеччина
Рік будівництва
1984
Забудовник (країна)
Scheepswerf & Reparatiebedrijf "Harlingen" (Нідерланди)
Веб-ресурси