WU TAI

IMO 9419151
Оновлено: 09.06.2025
WU TAI
Назва судна
WU TAI
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
112795
IMO
9419151
MMSI
352004325
Позивний
3E6644
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
NorthStandard
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, що у 2022-2023 роках відіграв значну роль у транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Caishan Ship Management , яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Caishan Ship Management були попередніми менеджерами танкера. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу Мальти, Єгипту, здійснення STS-передач з російською афілійованістю, зокрема, поблизу Єгипту у 2025 році). У 2025 році судно активно здійснює STS-передачі поблизу Єгипту у тому числі із підсанкційними суднами тіньового флоту рф, афілійованими з індійським оператором тіньового флоту рф Gatik Ship Management (ІМО 9314882, ІМО 9299123, ІМО 9258026).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Pulau Sambu (Індонезія), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Tanjung Pelepas (Малайзія), Primorsk (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Namas Maritime Inc (6466064 / Сейшельські Острови / 28.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Namas Maritime Inc (6466064 / Сейшельські Острови / 28.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jiu Zhou Shipmanagement Co Ltd (6514471 / Китайська Народна Республіка / 06.09.2024)
Колишні назви судна
United Honor / Leo / Helga
Прапори (попередні)
Греція Греція / Ліберія Ліберія / Палау Палау
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
New Times Shipbuilding Co Ltd (КНР)
War & Sanctions 2025
To top