MARBLE
IMO 9323974
Оновлено: 04.09.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Палау
MMSI
511101787
Позивний
T8A5276
Назва судна
MARBLE
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9323974
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
239
Валовий тоннаж
56285
Дедвейт
105445
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Палау
MMSI
511101787
Позивний
T8A5276
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням високоризикованих практик (здійснення STS-передач з танкерами тіньового флоту рф (у квітні 2025 року з танкером ІМО 9419151, у січні, лютому 2025 року з танкером ІМО 9258026) у тому числі з підсанкційними суднами (у травні, червні 2025 року з танкерами ІМО 9198290, ІМО 9290517), зокрема поблизу Єгипту).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Ні
Заходи в російські порти
Ні
Відвідувані порти
Constantza (Румунія), Fos (Франція), Iwakuni Ko (Японія), Jurong Island (Сінгапур), Kao-Hsiung (Тайвань), Kashima Ko (Японія), Kawasaki Ko (Японія), Mombasa (Кенія), Oita (Японія), Ulsan (Республіка Корея), Valletta Harbors (Мальта), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Beldeport (Туреччина), Darica (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), El dekheila (Єгипет), Jamnagar- Sikka (Індія), Ruwais (ОАЕ), Gwangyang (Республіка Корея), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Sunflower Marine Inc (6441220 / Сейшельські Острови / 08.11.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sunflower Marine Inc (6441220 / Сейшельські Острови / 06.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Kun Lun Shan Shipmanagement Co (0114171 / Китайська Народна Республіка / 12.04.2025)
Колишні назви судна
River Eternity / Lr2 Eternity / Marta 1 / Creature
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries
Веб-ресурси