VAULT

IMO 9310707
Оновлено: 11.06.2025
VAULT
Назва судна
VAULT
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
48658
IMO
9310707
MMSI
352003746
Позивний
3E5847
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Фінській затоці, Чорному морі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності у Фінській затоці, поблизу російських портів у Чорному морі).
Танкер афілійований з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS, яка з лютого 2023 року до березня 2024 року була комерційним та ISM-менеджером судна. Beks Tanker Isletmeciligi AS входить у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення сотні мільйони барелів російської нафти та нафтопродуктів. Флот турецької трійки лідерів - Beks Tanker Isletmeciligi AS та підсанкційних Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic та Active Denizcilik ve Gemi сумарно перевезли 49 млн барелів російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році. З березня 2024 року менеджмент танкера здійснюється турецькою компанією Tokyo Gemi Isletmeciligi AS. Компанія Tokyo Gemi Isletmeciligi AS має однакову юридичну адресу з двома іншими турецькими шипменеджерами Sand Gemi Isletmeciligi AS та Cape Gemi Isletmeciligi AS. Вісьмома танкерами цих компаній у 2023 році, на початку 2024 року управляла компанія Beks Tanker Isletmeciligi AS, одним – підсанкційна Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Vysotsk (рф), Yilport/Gebze (Туреччина), Guaymas (Мексика), Itacoatiara (Бразилія), La Goulette (Туніс), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Rio De Janeiro (Бразилія), Santos (Бразилія), La Skhira (Туніс), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Primorsk (рф), Dalian (КНР), Jebel Ali (ОАЕ), South Riding Point (Багамські Острови)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Vault Maritime & Trading Ltd п/о Tokyo Gemi Isletmeciligi AS (0020839 / Туреччина / 01.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Tokyo Gemi Isletmeciligi AS (6477881 / Туреччина / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tokyo Gemi Isletmeciligi AS (6477881 / Туреччина / 19.03.2024)
Колишні назви судна
Challenge Passage / Beks Bodrum
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Iwagi Zosen Co. Ltd (Японія)
War & Sanctions 2025
To top