Серед компаній, до яких застосовані санкції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОКСОХІМТРАНС"
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОКСОХІМТРАНС"

Скорочена назва юридичної особи
ТОВ "КОКСОХІМТРАНС"

ІПН
7707294809

Реєстраційний номер
1037739709138

Країна
російська федерація

Адреса
121096, російська федерація, м. Москва, вн.тер.м. Муніципальний Округ Філевський Парк, вул. Василини Кожиної, буд. 1, каб. 602

Підстави
Транспортно-експедиторська компанія, яка оперує суднами, що слугували поромними переправами між тимчасово окупованим Кримом і територією рф, спеціалізується на організації регулярних перевезень вантажів та пасажирів, афілійована з підсанкційною ГК "Совфрахт-Совмортранс".
Компанія афілійована із підсанкційним флотом, що знаходився в експлуатаційному управлінні ТОВ "Газпром флот" з 2006 року і був задіяний у будівництві "Північного потоку-2".



Санкційні юрисдикції
Сполучені Штати Америки
Канада
Швейцарія
ЄС
Великобританія
Австралія
Нова Зеландія
Японія
Україна
Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
Antey
Назва судна
Antey
IMO
9310018
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Морський буксир / судно забезпечення
Категорія
Інше
 Участь в енергетичних проектах
Багатоцільове криголамно-транспортне судно типу MOSS 828, призначене для забезпечення цілорічної експлуатації морської кригостійкої стаціонарної платформи "Приразломна" в умовах підвищених льодових навантажень, має льодовий клас Icebreaker6, обладнане системою динамічного позиціонування. Було задіяне у добудові російського експортного магістрального газопроводу "Північний потік-2". Судно знаходилося в експлуатаційному управлінні ТОВ "Газпром флот" з 2006 року. З середини 2020 року "Газпром" змінює власників суден, які брали участь у будівництві "Північного потоку-2", у тому числі "Vladislav Strizhov" (діюча назва - "Antey"). З вересня 2020 року власником "Vladislav Strizhov" була підсанкційна російська транспортно-експедиторська компанія ТОВ "Коксохімтранс", яка оперує суднами, що слугували поромними переправами між тимчасово окупованим Кримом і територією рф, спеціалізується на організації регулярних перевезень вантажів та пасажирів, афілійована з підсанкційною ГК "Совфрахт-Совмортранс". У травні 2021 року США застосовано санкції до судна. 24 листопада 2022 року новим власником судна є російська компанія АТ "Ардал" (іпн 7841098452), яка планує ведення господарської діяльності за маршрутом: порт Мурманськ – Баренцеве море – протока Карські ворота – Карське море – Обська губа – ділянка №3 порту Сабетта (район мису Кам'яний), також у порту Мурманськ та Сабетта із вантажно-розвантажувальної діяльності у морських портах, у тому числі щодо небезпечних вантажів, доставки вантажів та персоналу, управління льодовою обстановкою, підготовкою льодового каналу, обслуговування бурових платформ у рамках освоєння нафтогазового родовища, крижаної проводки між портами в частині Північного морського шляху, забезпечення технологічної та екологічної безпеки робіт під час відвантаження нафти та здійснення аварійно-рятувального чергування, бункерування нафтопродуктами тощо.
Hermes
Назва судна
Hermes
IMO
9338230
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Морський буксир / судно забезпечення
Категорія
Інше
 Участь в енергетичних проектах
Багатофункціональне криголамне судно, призначене для забезпечення цілорічної експлуатації морської кригостійкої стаціонарної платформи "Приразломна", афілійоване з арктичним флотом "Газпром нафта". Судно знаходилося в експлуатаційному управлінні ТОВ "Газпром флот" з 2006 року. З середини 2020 року "Газпром" змінює власників суден, які брали участь у будівництві "Північного потоку-2", у тому числі "Yury Topchev" (діюча назва - "Hermes"). З серпня 2020 року власником "Yury Topchev" була підсанкційна російська транспортно-експедиторська компанія ТОВ "Коксохімтранс", яка оперує суднами, що слугували поромними переправами між тимчасово окупованим Кримом і територією рф, спеціалізується на організації регулярних перевезень вантажів та пасажирів, афілійована з підсанкційною ГК "Совфрахт-Совмортранс". У травні 2021 року США застосовано санкції до судна. З 31 жовтня 2022 року новим власником судна є російська компанія АТ "Ардал" (іпн 7841098452), яка планує ведення господарської діяльності за маршрутом: порт Мурманськ – Баренцеве море – протока Карські ворота – Карське море – Обська губа – ділянка №3 порту Сабетта (район мису Кам'яний), також у порту Мурманськ та Сабетта з вантажно-розвантажувальної діяльності у морських портах, у тому числі щодо небезпечних вантажів, доставки вантажів та персоналу, управління льодовою обстановкою, підготовкою льодового каналу, обслуговування бурових платформ в рамках освоєння нафтогазового родовища, крижаної проводки між портами в частині Північного морського шляху, забезпечення технологічної та екологічної безпеки робіт під час відвантаження нафти та здійснення аварійно-рятувального чергування, бункерування нафтопродуктами тощо.
War & Sanctions 2024