OCEAN AUTUMN
IMO 9379052
Оновлено: 12.06.2025

Назва судна
OCEAN AUTUMN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
41340
IMO
9379052
MMSI
352001425
Позивний
3E2663
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Hydor AS
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Попереднім власником та менеджером танкера була компанія Hung Phat Maritime Trading з В'єтнаму, афілійована з підсанкційними танкерами ІМО 9223540, ІМО 9284594, які, в свою чергу, пов'язані з іншою компанією з В'єтнаму - Sao Viet Petrol Transportation Company Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Попереднім власником та менеджером танкера була компанія Hung Phat Maritime Trading з В'єтнаму, афілійована з підсанкційними танкерами ІМО 9223540, ІМО 9284594, які, в свою чергу, пов'язані з іншою компанією з В'єтнаму - Sao Viet Petrol Transportation Company Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Mersin (Туреччина), Mundra (Індія), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), Pelabuhan Sungai Udang (Малайзія), Thanh Ho Chi Minh (В'єтнам), Vung Tau (В'єтнам), TamanNefteGaz CJSC (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Marmara (Туреччина), Jamnagar- Sikka (Індія), Zawia Terminal (Лівія), Agioi Theodoroi Port (Греція), Misurata (Лівія), Pasir Gudang, Johor (Малайзія), Gwangyang (Республіка Корея), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Venus Gas Co Ltd (6118723 / В'єтнам / 17.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Venus Gas Co Ltd (6118723 / В'єтнам / 17.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Venus Gas Co Ltd (6118723 / В'єтнам / 19.05.2025)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
SLS Heavy Industries (Південна Корея)
Веб-ресурси