WALL

IMO 9299886
Оновлено: 12.06.2025
WALL
Назва судна
WALL
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
45956
IMO
9299886
MMSI
352003640
Позивний
3E5263
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Танкер афілійований з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS, яка з листопада 2023 року до березня 2024 року була комерційним та ISM-менеджером судна. Beks Tanker Isletmeciligi AS входить у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення сотні мільйони барелів російської нафти та нафтопродуктів. Флот турецької трійки лідерів - Beks Tanker Isletmeciligi AS та підсанкційних Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic та Active Denizcilik ve Gemi сумарно перевезли 49 млн барелів російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році. З березня 2024 року менеджмент танкера здійснюється турецькою компанією Sand Gemi Isletmeciligi AS. Компанія Sand Gemi Isletmeciligi AS має однакову юридичну адресу з двома іншими турецькими шипменеджерами Tokyo Gemi Isletmeciligi AS та Cape Gemi Isletmeciligi AS. Вісьмома танкерами цих компаній у 2023 році, на початку 2024 року управляла компанія Beks Tanker Isletmeciligi AS, одним – підсанкційна Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Barcelona (Іспанія), Dakar (Сенегал), Vysotsk (рф), Itacoatiara (Бразилія), Jurong Island (Сінгапур), La Goulette (Туніс), Livorno (Італія), Manaus (Бразилія), Marsaxlokk (Мальта), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Pointe Noire (Республіка Конго), Pulau Bukom (Сінгапур), Rio De Janeiro (Бразилія), Santos (Бразилія), Sitrah (Бахрейн), La Skhira (Туніс), Taicang (КНР), Jeddah (Саудівська Аравія), Adabiya (Єгипет), Jubail (Саудівська Аравія), Pengerang (Малайзія), Rabigh (Саудівська Аравія), Jebel Ali (ОАЕ), Salalah (Оман), King Fahd (Саудівська Аравія), Doraleh (Джибуті)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Wall Maritime & Trading Ltd п/о Sand Gemi Isletmeciligi AS (0022821 / Туреччина / 01.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sand Gemi Isletmeciligi AS (6477863 / Туреччина / 04.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sand Gemi Isletmeciligi AS (6477863 / Туреччина / 08.03.2024)
Колишні назви судна
NCC Hijaz / Beks Robin
Прапори (попередні)
Саудівська Аравія Саудівська Аравія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top