BLAGE
IMO 9275763
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
655983000
Позивний
7QS202
Назва судна
BLAGE
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9275763
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
70313
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
655983000
Позивний
7QS202
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Танкер афілійований з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS, яка з січня 2023 року до березня 2024 року здійснювала управління судном. Beks Tanker Isletmeciligi AS входить у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення сотні мільйони барелів російської нафти та нафтопродуктів. Флот турецької трійки лідерів - Beks Tanker Isletmeciligi AS та підсанкційних Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic та Active Denizcilik ve Gemi сумарно перевезли 49 млн барелів російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році. З березня 2024 року менеджмент танкера перейшов до турецької компанії Cape Gemi Isletmeciligi AS. Компанія Cape Gemi Isletmeciligi AS має однакову юридичну адресу з двома іншими турецькими шипменеджерами Sand Gemi Isletmeciligi AS та Tokyo Gemi Isletmeciligi AS. Вісьмома танкерами цих компаній у 2023 році, на початку 2024 року управляла компанія Beks Tanker Isletmeciligi AS, одним – підсанкційна Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер афілійований з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS, яка з січня 2023 року до березня 2024 року здійснювала управління судном. Beks Tanker Isletmeciligi AS входить у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення сотні мільйони барелів російської нафти та нафтопродуктів. Флот турецької трійки лідерів - Beks Tanker Isletmeciligi AS та підсанкційних Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic та Active Denizcilik ve Gemi сумарно перевезли 49 млн барелів російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році. З березня 2024 року менеджмент танкера перейшов до турецької компанії Cape Gemi Isletmeciligi AS. Компанія Cape Gemi Isletmeciligi AS має однакову юридичну адресу з двома іншими турецькими шипменеджерами Sand Gemi Isletmeciligi AS та Tokyo Gemi Isletmeciligi AS. Вісьмома танкерами цих компаній у 2023 році, на початку 2024 року управляла компанія Beks Tanker Isletmeciligi AS, одним – підсанкційна Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Antwerpen (Бельгія), Vysotsk (рф), Gdynia (Польща), Itaqui (Бразилія), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Khor Al Zubair (Ірак), Ko Si Chang Terminal (Таїланд), Manaus (Бразилія), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), La Skhira (Туніс), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Marmara (Туреччина), Jamnagar- Sikka (Індія), Jebel Ali (ОАЕ), PT, Indonesia (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Bright Maritime Services п/о Emt Gemi Isletmeciligi AS (0245567 / Туреччина / 08.04.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Emt Gemi Isletmeciligi AS (0115002 / Туреччина / 08.04.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (08.04.2025)
Колишні назви судна
Reinemar / Overseas Reinemar / Freight Margie / Beks Solar / PAGE
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd.
Веб-ресурси