AQUARIUS II
IMO 9346873
Оновлено: 05.06.2025

Назва судна
AQUARIUS II
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
110295
IMO
9346873
MMSI
352003497
Позивний
3E5156
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях у 2024 році, у тому числі із активним веденням темної діяльності в районі на північ від Керченської протоки в Азовському морі, з російських портів Тихоокеанського регіону у 2025 році.
При цьому з початку 2024 року у танкера новий власник та комерційний менеджер - компанія Octans Dorne Ltd (Гонконг), флот якої складається лише з одного судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
При цьому з початку 2024 року у танкера новий власник та комерційний менеджер - компанія Octans Dorne Ltd (Гонконг), флот якої складається лише з одного судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Antwerpen (Бельгія), Arzew (Алжир), Constanta (Румунія), Jurong Island (Сінгапур), La Rochelle (Франція), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Rotterdam (Нідерланди), Sao Sebastiao (Бразилія), Ulsan (Республіка Корея), Yingkou (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dongying (КНР), New Mangalore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Brisbane (Австралія), Ain Sukhna Terminal (Єгипет), Qingdao (КНР), Dalian (КНР), Ruwais (ОАЕ), Botany Bay (Австралія), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Octans Dorne Ltd (6463131 / Гонконг / 10.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Octans Dorne Ltd (6463131 / Гонконг / 10.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Howard Co Ltd (0114738 / Китайська Народна Республіка / 27.12.2024)
Колишні назви судна
Mare Oriens
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Mitsui Ichihara Engineering & Shipbuilding (Японія)
Веб-ресурси