SOUTH STAR
IMO 9263186
Оновлено: 13.06.2025

Назва судна
SOUTH STAR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
39817
IMO
9263186
MMSI
630001103
Позивний
J5AM2
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти систематично задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Туапсе, Новоросійськ у Чорному морі, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Чорному морі, в районі на південь керченської протоки, здійснення STS-передач з російською афілійованістю).
У березні 2023 року танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг), до якої у грудні 2023 року США застосовано санкції за значну участь у торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами після впровадження політики обмеження цін.
Танкер ІМО 9263186 задіяний у ланцюгу STS-передач російських нафтопродуктів, вивезених з порту Туапсе, і транспортуванні їх до Лівії (порт Бенгазі) у вересні 2024 року за участю танкерів ІМО 9247443, ІМО 9263203. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного у 2022-2023 роках у транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У березні 2023 року танкер був задіяний в експорті російських нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія Bellatrix Energy Limited (Гонконг), до якої у грудні 2023 року США застосовано санкції за значну участь у торгівлі російською нафтою/нафтопродуктами після впровадження політики обмеження цін.
Танкер ІМО 9263186 задіяний у ланцюгу STS-передач російських нафтопродуктів, вивезених з порту Туапсе, і транспортуванні їх до Лівії (порт Бенгазі) у вересні 2024 року за участю танкерів ІМО 9247443, ІМО 9263203. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного у 2022-2023 роках у транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Gelendzhgic (рф), Izmit (Туреччина), La Goulette (Туніс), Mersin (Туреччина), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Samsun (Туреччина), La Skhira (Туніс), Trabzon (Туреччина), Tuapse (рф), Bizerte (Туніс), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), Benghazi (Лівія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Seal Maritime & Trading Ltd п/о Cape Gemi Isletmeciligi AS (0021253 / Туреччина / 01.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 07.04.2024)
Колишні назви судна
Mount Rainier / Hafnia Rainier / Beks Blue / Seal
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Saiki Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси