MACKEREL

IMO 9236755
Оновлено: 05.06.2025
MACKEREL
Назва судна
MACKEREL
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
39443
IMO
9236755
MMSI
629009376
Позивний
C5J388
Прапор (діючий)
Гамбія Гамбія
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі з російською афілійованістю. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер вдається до темної діяльності в районі Керченської протоки, поблизу російських портів у Чорному морі, здійснює заходи, зокрема, до терміналу Шесхаріс (Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801), порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів.
У серпні, вересня 2023 року танкер був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів (загалом понад 120 тис. т) (на замовлення компаній Tüpras Türkiye Petrol Rafinerileri A.Ş., Tejarinaft FZCO) з російського порту Туапсе, відправником вантажів була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть" (трьох партій), компанія Amur Trading FZCO (однієї партії).
За даними United Against Nuclear Iran, танкер з червня 2024 року входить до армади привидів, які допомагають Ірану транспортувати іранську нафту.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Eco Max FZE (ОАЕ).
У жовтні 2024 року США застосовано санкції до танкера у зв'язку з незаконними постачаннями іранської нафти та як до власності, в якій підсанкційна компанія Eco Max FZE має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Derince Burnu (Туреччина), Izmit (Туреччина), Khor Al Zubair (Ірак), Marsaxlokk (Мальта), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Mumbai (Індія), TamanNefteGaz CJSC (рф), Fujairah (ОАЕ), Marmara (Туреччина), Paradip offshore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Poti (Грузія), Haldia (Індія), Ennore (Індія), Kandla (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Oceanfleet Ltd п/о Eco Max FZE (6354668 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.01.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Eco Max FZE (6228565 / Об'єднані Арабські Емірати / 01.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (30.10.2024)
Колишні назви судна
Seaempress / Linnet / Liana
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Мальта Мальта / Палау Палау
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top