MD MIRANDA

IMO 9198290
Оновлено: 29.05.2025
MD MIRANDA
Назва судна
MD MIRANDA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
46408
IMO
9198290
MMSI
511101554
Позивний
T8A4987
Прапор (діючий)
Палау Палау
Страхування P&I
North of England P&I Association
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі з російською афілійованістю. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер вдається до темної діяльності поблизу російських портів у Чорному морі, Греції, Туреччини, здійснює заходи, зокрема, до терміналу Шесхаріс (Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801), порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів.
У березні 2025 року, вийшовши з терміналу Шесхаріс (порт Новоросійськ), танкер в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
У липні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії дизелю (майже 30 тис. т) з російського порту Туапсе, відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія GMS Trading Middle East DMCC (ОАЕ), заснована 16 лютого 2022 року.
Власником, комерційним менеджером танкера є компанія Dory Maritime Co, зареєстрована на Маршаллових Островах за адресою (Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake, Majuro MH 96960, Marshall Islands), що масово використовується для реєстрації компаній/ власників, менеджерів суден тіньового флоту.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), La Skhira (Туніс), Tuapse (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Benghazi (Лівія), Hodeidah (Народна Демократична Республіка Ємен), Al Hamriyah (ОАЕ), Tuzla Shipyard (Туреччина), Doraleh (Джибуті)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Dory Maritime Co (6434599 / Маршаллові Острови / 01.09.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Dory Maritime Co (6434599 / Маршаллові Острови / 01.09.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Route Shipping Co (6453267 / Туреччина / 18.12.2024)
Колишні назви судна
Angelica An / Abalone
Прапори (попередні)
Греція Греція / Мальта Мальта / Індія Індія / Танзанія Танзанія
Рік будівництва
1999
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top