DING XIANG
IMO 9280366
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Сен-Мартен (Франція)
MMSI
Позивний
Назва судна
DING XIANG
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9280366
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
71024
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Сен-Мартен (Франція)
MMSI
Позивний
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер використовувався нафтовим брокером Petroquimico FZE (ОАЕ) для перевезення та подальшої доставки до ОАЕ понад 200 тис. барелів іранської нафти, придбаної у підсанкційної Націонацільної іранської нафтової компанії (NIOC). Іран покладається на брокерів за межами Ірану, щоб полегшити продаж і транспортування своєї сирої нафти кінцевим споживачам за кордоном, переважно в ОАЕ та КНР.
Танкер афілійований з компанією Le Monde Marine Services Limited (Ліберія), до якої 24 лютого 2025 року США застосовано санкції за діяльність в нафтовому секторі іранської економіки.
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту здійснював захід у російський порт Тамань з нафтовими терміналами.
24 лютого 2025 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій підсанкційна компанія Le Monde Marine Services Limited має інтерес.
Танкер афілійований з компанією Le Monde Marine Services Limited (Ліберія), до якої 24 лютого 2025 року США застосовано санкції за діяльність в нафтовому секторі іранської економіки.
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту здійснював захід у російський порт Тамань з нафтовими терміналами.
24 лютого 2025 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій підсанкційна компанія Le Monde Marine Services Limited має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Basrah (Ірак), Hong Kong (Гонконг), Jurong Island (Сінгапур), Khor Al Zubair (Ірак), Muhamamad Bin Qasim (Пакистан), Ningbo (КНР), Pulau Bukom (Сінгапур), Zhoushan (КНР), Mumbai (Індія), TamanNefteGaz CJSC (рф), Fujairah (ОАЕ)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Tian Mu Shipping Ltd п/о Fumingzhou Ships Co Ltd (0136621 / Китайська Народна Республіка / 13.02.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Fumingzhou Ships Co Ltd (0101737 / Китайська Народна Республіка / 13.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Fumingzhou Ships Co Ltd (0101737 / Китайська Народна Республіка / 14.02.2025)
Колишні назви судна
Casinova / Confidence / Sanko Confidence / Ying Ge
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Onomichi Dockyard
Веб-ресурси