DAPHNE V
IMO 9321677
Оновлено: 08.04.2025

Назва судна
DAPHNE V
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114523
IMO
9321677
MMSI
352002063
Позивний
3E3751
Прапор (діючий)
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, веденні високоризикованих, оманливих практик, зокрема, в районі Керченської протоки у Чорному морі (вимкнення AIS, здійснення STS-передач).
Танкер у грудні 2024, січні 2025 року здійснював заходи в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
У січні 2025 року в районі Керченської протоки у Чорному морі відбулася STS-передача з підсанкційним танкером ІМО 9252400 (17 жовтня 2024 року США застосовано санкції до судна за незаконні постачання іранської нафти), з танкером ІМО 9224441 (афілійованим через пов'язані компанії з з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської сирої нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу), який задійяний у високоризикованих, оманливих практиках у районі Керченської протоки і у грудні 2024 року мав прийняти мазут з танкера "Волгонєфть-212", що затонув в районі Керченської протоки через пошкодження, отримані внаслідок шторму, що призвело до екологічної катастрофи, у тому числі на ТОТ Крим, через розлив мазуту. STS-передачі з танкером ІМО 9224441 у районі Керченської протоки відбувалися також у грудні 2024 року.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень.
Також танкер афілійований з компанією Macario Shipping LLC (ОАЕ), флот якої брав участь у санкційній торгівлі. Станом на початок березня 2025 року в управлінні компанії Macario Shipping LLC залишився лише танкер ІМО 9282041.
Комерційний менеджмент танкера з 22 лютого 2024 року здійснюється турецькою компанією Westanker Ltd, яка входить в перелік 11 "гравців" турецького сегменту управління російським тіньовим флотом, що сукупно з початку 2024 року керують майже 50 танкерами і допомагають росії обходити режим цінової стелі на російську нафту/нафтопродукти. Так, до управління турецької компанії Westanker Ltd в один день (22 лютого 2024 року) перейшли шість нафтових танкерів ІМО 9308077, ІМО 9321677, ІМО 9282508, ІМО 9390587, ІМО 9413004, ІМО 9326885, які оперувалися підсанкційною компанією Fractal Marine DMCC. Всі шість танкерів у 2024 році були активно задіяні в транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Чорноморського, Балтійського й Арктичного регіонів росії.
Управління безпекою танкера з лютого 2023 року здійснює компанія Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка також управляла ще 19 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер ІМО 9308065, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга, втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, судно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Танкер у грудні 2024, січні 2025 року здійснював заходи в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
У січні 2025 року в районі Керченської протоки у Чорному морі відбулася STS-передача з підсанкційним танкером ІМО 9252400 (17 жовтня 2024 року США застосовано санкції до судна за незаконні постачання іранської нафти), з танкером ІМО 9224441 (афілійованим через пов'язані компанії з з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської сирої нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу), який задійяний у високоризикованих, оманливих практиках у районі Керченської протоки і у грудні 2024 року мав прийняти мазут з танкера "Волгонєфть-212", що затонув в районі Керченської протоки через пошкодження, отримані внаслідок шторму, що призвело до екологічної катастрофи, у тому числі на ТОТ Крим, через розлив мазуту. STS-передачі з танкером ІМО 9224441 у районі Керченської протоки відбувалися також у грудні 2024 року.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень.
Також танкер афілійований з компанією Macario Shipping LLC (ОАЕ), флот якої брав участь у санкційній торгівлі. Станом на початок березня 2025 року в управлінні компанії Macario Shipping LLC залишився лише танкер ІМО 9282041.
Комерційний менеджмент танкера з 22 лютого 2024 року здійснюється турецькою компанією Westanker Ltd, яка входить в перелік 11 "гравців" турецького сегменту управління російським тіньовим флотом, що сукупно з початку 2024 року керують майже 50 танкерами і допомагають росії обходити режим цінової стелі на російську нафту/нафтопродукти. Так, до управління турецької компанії Westanker Ltd в один день (22 лютого 2024 року) перейшли шість нафтових танкерів ІМО 9308077, ІМО 9321677, ІМО 9282508, ІМО 9390587, ІМО 9413004, ІМО 9326885, які оперувалися підсанкційною компанією Fractal Marine DMCC. Всі шість танкерів у 2024 році були активно задіяні в транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Чорноморського, Балтійського й Арктичного регіонів росії.
Управління безпекою танкера з лютого 2023 року здійснює компанія Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка також управляла ще 19 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер ІМО 9308065, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга, втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, судно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Aspropirgos (Греція), Mundra (Індія), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Kamysh-Burun (Україна), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Marmara Butangas Terminal (Туреччина), Pendik (Туреччина), Marmara Ereglisi (Туреччина), Zhelezny Rog (рф), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
White Coral Corp (6467748 / Туреччина / 26.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Westanker Ltd (6480933 / Туреччина / 22.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Wanta Shipping LLC-FZ (6367332 / Об'єднані Арабські Емірати / 25.02.2023)
Колишні назви судна
Kronviken
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси