YI TONG
IMO 9259733
Оновлено: 04.08.2025

Назва судна
YI TONG
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9259733
Прапор (діючий)
MMSI
352002051
Позивний
3E2208
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
159149
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик, у тому числі провадженні темної діяльності поблизу російських портів в Чорному морі, в Азовському морі поблизу Керченської протоки, поблизу плавучого сховища нафти ІМО 9217979 (перебуває під санкціями США) в Кольській затоці, здійсненні STS-передач російської нафти/нафтопродуктів у Лаконійській затоці в липні, вересні 2024 року з танкерами ІМО 9232931, ІМО 9252333 відповідно.
Танкер також здійснював транспортування підсанкційної іранської нафти і переключився на перевезення російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер також здійснював транспортування підсанкційної іранської нафти і переключився на перевезення російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Novorossiysk (рф), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Yitong Shipping Ltd (6495122 / Маршаллові Острови / 01.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Yitong Shipping Ltd (6495122 / Маршаллові Острови / 01.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Pacific Shipmanagement Co-mai (6228667 / Китайська Народна Республіка / 02.11.2022)
Колишні назви судна
Da Yuan Hu / Lila Guangzhou / Snow Lotus
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Bohai Shipbuilding Heavy Industry Co. Ltd
Веб-ресурси