YI TONG

IMO 9259733
Оновлено: 18.06.2025
YI TONG
Назва судна
YI TONG
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159149
IMO
9259733
MMSI
352002051
Позивний
3E2208
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик, у тому числі провадженні темної діяльності поблизу російських портів в Чорному морі, в Азовському морі поблизу Керченської протоки, поблизу плавучого сховища нафти ІМО 9217979 (перебуває під санкціями США) в Кольській затоці, здійсненні STS-передач російської нафти/нафтопродуктів у Лаконійській затоці в липні, вересні 2024 року з танкерами ІМО 9232931, ІМО 9252333 відповідно.
Танкер також здійснював транспортування підсанкційної іранської нафти і переключився на перевезення російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Novorossiysk (рф), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Yitong Shipping Ltd (6495122 / Маршаллові Острови / 01.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Yitong Shipping Ltd (6495122 / Маршаллові Острови / 01.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Pacific Shipmanagement Co-mai (6228667 / Китайська Народна Республіка / 02.11.2022)
Колишні назви судна
Da Yuan Hu / Lila Guangzhou / Snow Lotus
Прапори (попередні)
Китайська Народна Республіка Китайська Народна Республіка / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top