CHEETAH II
IMO 9222560
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
CHEETAH II
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
47131
IMO
9222560
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Чорному морі, систематичному веденні оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, зокрема, в районі Керченської протоки у Чорному морі).
Танкер у грудні 2024 року здійснював захід в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим з вимкненим AIS.
У лютому 2025 року, у вересні-жовтні 2024 року поблизу Греції танкер, який прибув з району Керченської протоки, де 7 днів провадив так звану "темну діяльність", та порту Туапсе відповідно здійснив STS-передачі з танкером ІМО 9402732 класу VLCC, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. В свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
У жовтні 2024 року у районі Керченської протоки здійснено STS-передачі з танкером ІМО 9353125, афілійованим з Gatik Ship Management, з танкером ІМО 9315446, до якого 10 січня 2025 року США застосовано санкції як до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, здійснював захід в російський порт, де нафта постійно торгується вище верхньої межі price cap.
У жовтні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе на замовлення компанії Tejarinafт FZCO, відправником вантажу була компанія Amur Trading FZCO. В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер у грудні 2024 року здійснював захід в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим з вимкненим AIS.
У лютому 2025 року, у вересні-жовтні 2024 року поблизу Греції танкер, який прибув з району Керченської протоки, де 7 днів провадив так звану "темну діяльність", та порту Туапсе відповідно здійснив STS-передачі з танкером ІМО 9402732 класу VLCC, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. В свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
У жовтні 2024 року у районі Керченської протоки здійснено STS-передачі з танкером ІМО 9353125, афілійованим з Gatik Ship Management, з танкером ІМО 9315446, до якого 10 січня 2025 року США застосовано санкції як до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, здійснював захід в російський порт, де нафта постійно торгується вище верхньої межі price cap.
У жовтні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії нафтопродуктів (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе на замовлення компанії Tejarinafт FZCO, відправником вантажу була компанія Amur Trading FZCO. В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Haydarpasa (Туреччина), Marsaxlokk (Мальта), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Batumi (Грузія), Kamysh-Burun (Україна), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Fujairah (ОАЕ), Sheskharis (рф), Zhelezny Rog (рф), Matanzas (Куба), Skaw (Данія), Icdas (Туреччина), Santiago de Cuba (Куба), Sile (Туреччина), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Trident Modesty Ltd п/о Maxcon Marine Services Inc (6141831 / Об'єднані Арабські Емірати / 07.02.2020)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Maxcon Marine Services Inc (6486243 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Maxcon Marine Services Inc (6486243 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.07.2024)
Колишні назви судна
St. Clemens / Tulum / Jiangxi / Durango / Trident Modesty
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
Веб-ресурси