VLADIMIR ARSENYEV

IMO 9901025
Оновлено: 18.06.2025
VLADIMIR ARSENYEV
Назва судна
VLADIMIR ARSENYEV
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
104569
IMO
9901025
MMSI
620999852
Позивний
D6A3852
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів тихоокеанського регіону переважно до КНР.
Судно через пов’язані компанії, зокрема підсанкційні Stream Ship Management FZCO, Sun Ship Management, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
De Kastri (рф), Jinzhou Wan (КНР), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Kozmino (рф), Dongying (КНР), Mabianzhou (КНР), Qingdao (КНР), Dalian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Majoria Shipping HK Ltd п/о Nova Shipmanagement LLC-FZ (ex. Sterling Ship Management Llc-fz) (6361846 / Об'єднані Арабські Емірати / 07.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nova Shipmanagement LLC-FZ (ex. Sterling Ship Management Llc-fz) (0055652 / Об'єднані Арабські Емірати / 13.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Nova Shipmanagement LLC-FZ (ex. Sterling Ship Management Llc-fz) (0055652 / Об'єднані Арабські Емірати / 13.11.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Панама Панама
Рік будівництва
2022
Забудовник (країна)
Samsung Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top