OCEAN PEARL
IMO 9436018
Оновлено: 21.07.2025

Назва судна
OCEAN PEARL
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9436018
Прапор (діючий)
MMSI
511101769
Позивний
T8A5256
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
250
Валовий тоннаж
62775
Дедвейт
112871
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях у 2023-2024 роках, російських портів Тихоокеанського регіону з 2025 року.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Corpus Christi (США), Freeport (США), Galveston (США), Gdansk (Польща), Houston (США), Lanshan (КНР), Milazzo (Італія), Mundra (Індія), Sidi Kerir (Єгипет), Trieste (Італія), Tuapse (рф), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Zawia Terminal (Лівія), Dos Bocas (Мексика), Ventspils (Латвія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Eurus Shipping Co LTD-HKG п/о Nordic Crius Shipping Co Ltd (0214732 / Китайська Народна Республіка / 25.04.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nordic Crius Shipping Co Ltd (0121584 / Китайська Народна Республіка / 25.04.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Nordic Crius Shipping Co Ltd (0121584 / Китайська Народна Республіка / 25.04.2025)
Колишні назви судна
V8 Stealth / Cape Antigua / Iridescent / Afragold / Huihai Indianocean / Jinjiang Experience / Venetians
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Веб-ресурси