AILAMA

IMO 9232888
Оновлено: 22.03.2025
AILAMA
Назва судна
AILAMA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106074
IMO
9232888
MMSI
629009318
Позивний
C5J330
Прапор (діючий)
Гамбія Гамбія
Страхування P&I
North of England P&I Association
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті переважно до КНР, Індії російської нафти з російських портів у Балтійському морі, тихоокеанського регіону, веденні темної діяльності в морі з вимкненим сигналом AIS, порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема, судно у травні 2023 року вивезло російську нафту з російського порту Кавказ у Чорному морі до країн ЄС (в район Лаконійської затоки, Греція) на порушення ембарго.
Судно сертифіковано регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії, Міжнародна громадська організація Greenpeace відносять танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкери тіньового флоту, що оперувалися молдовськими компаніями, "перейшли" під управління компаній Азербайджану, зокрема компанії Nautilus Fleet Management LLC.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Haydarpasa (Туреччина), Mundra (Індія), Ras Sudr (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Chennai (Індія), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), Pendik (Туреччина), Altinova (Туреччина), Vadinar (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), St Petersburg (рф), Pulau Ayer Chawan (Сінгапур), King Fahd (Саудівська Аравія), Malacca (Малайзія), Nipa Anch (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Alvido Chartering Ltd (6376415 / Азербайджан / 03.02.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nautilus Fleet Management LLC (0055927 / Азербайджан / 22.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Nautilus Fleet Management LLC (0055927 / Азербайджан / 22.01.2025)
Колишні назви судна
Aegean Faith / Kriti Bastion / Ksena
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука / Панама Панама
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top