MISSONI

IMO 9296810
Оновлено: 04.12.2024
MISSONI
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
MISSONI
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9296810
MMSI
352002353
Позивний
3E2283
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з листопада 2023 року задіяний в експорті російської нафти переважно до КНР, Індії, у тому числі до країн ЄС у порушення нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема, судно у травні 2024 року перевозило російську сиру нафту з порту Приморськ у Балтійському морі до місця передачі нафти поблизу порту Nador (Morocco) та іспанського порту Melilla.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з 31 серпня 2023 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Basrah (Ірак), Aliaga (Туреччина), Belida Marine Terminal (Індонезія), Cilacap (Індонезія), Dumai (Індонезія), Izmit (Туреччина), Lawi Lawi Oil Terminal (Індонезія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Visakhapatnam (Індія), Cochin (Індія), Laizhou (КНР), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Missoni Co LTD п/о Polaris Shipmanagement LTD (6467076 / КНР / 01.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Polaris Shipmanagement LTD (6352159 / КНР / 20.02.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Polaris Shipmanagement LTD (6352159 / КНР / 27.02.2023)
Колишні назви судна
Serendi / Luna Erawan / Esteem Splendour
Прапори (попередні)
Індонезія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Universal Shipbuilding (Японія)
War & Sanctions 2024