IZUMO
IMO 9249324
Оновлено: 05.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
IZUMO
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9249324
MMSI
626466000
Позивний
TRBQ9
Прапор (діючий)
Габон
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в екпорті російської нафти з російських портів тихоокеанського регіону переважно до КНР, веденні темної діяльності в морі поблизу Оману, Малайзії, веденні оманливих практик, пов'язаних з ідентифікацією/місцезнаходженням судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з грудня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер задіяний у транспортуванні нафтопродуктів від імені компанії Sepehr Energy Jahan Nama Pars Company (Sepehr Energy, перебуває під санкціями США), підконтрольної Генеральному штабу Збройних сил Ірану, для мережі підсанкційного фінансового чиновника Хуті Саїда аль-Джамала, яка забезпечила десятки мільйонів доларів доходу від незаконного продажу нафти для підтримки фінансування нападів хуситів на комерційне судноплавство в Червоному морі. Разом з цим танкер афілійований з компанією Gemini Marine Limited (перебуває під санкціями США).
02 жовтня 2024 року до судна застосовано санкції США як до власності, в якій Gemini Marine Limited має інтерес.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з грудня 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Танкер задіяний у транспортуванні нафтопродуктів від імені компанії Sepehr Energy Jahan Nama Pars Company (Sepehr Energy, перебуває під санкціями США), підконтрольної Генеральному штабу Збройних сил Ірану, для мережі підсанкційного фінансового чиновника Хуті Саїда аль-Джамала, яка забезпечила десятки мільйонів доларів доходу від незаконного продажу нафти для підтримки фінансування нападів хуситів на комерційне судноплавство в Червоному морі. Разом з цим танкер афілійований з компанією Gemini Marine Limited (перебуває під санкціями США).
02 жовтня 2024 року до судна застосовано санкції США як до власності, в якій Gemini Marine Limited має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Khawr Al Zubair (Ірак), Longkou Gang (КНР), Pelabuhan Sungai Udang (Малайзія), Port Dickson (Малайзія), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Fujairah (ОАЕ), Visakhapatnam (Індія), Sohar (Оман), Qingdao (КНР), Wafangdian (КНР), Malacca (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Gemini Marine LTD-MAI (6482373 / Маршаллові Острови / 25.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Gemini Marine LTD-MAI (6482373 / Маршаллові Острови / 25.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Magician Capital LTD (6469007 / КНР / 25.03.2024)
Колишні назви судна
Cathay Phoenix / A Symphony / Ds Symphony / Front Symphony
Прапори (попередні)
Ліберія / Німеччина / Норвегія
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
Sasebo Heavy Industries (Японія)
Веб-ресурси