FRUNZE

IMO 9263643
Оновлено: 07.12.2024
FRUNZE
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
FRUNZE
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9263643
MMSI
518998343
Позивний
E5U4323
Прапор (діючий)
Острови Кука
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону до третіх країн, провадженні темної діяльності у морі поблизу Індонезії, КНР, рф, Південної Кореї з вимкненим сигналом AIS. Також танкер задіювався для перевезення підсанкційної іранської нафти.
Танкер афілійований з компанією Gemini Marine Limited (перебуває під санкціями США), флот якої перевозить нафтопродукти від імені компанії Sepehr Energy Jahan Nama Pars Company (Sepehr Energy), підконтрольної Генеральному штабу Збройних сил Ірану. Також флот Gemini Marine Limited транспортував нафтопродукти для мережі підсанкційного фінансового чиновника Хуті Саїда аль-Джамала, мережа якого забезпечила десятки мільйонів доларів доходу від незаконного продажу нафти для підтримки фінансування нападів хуситів на комерційне судноплавство в Червоному морі.
росія створила власний тіньовий флот танкерів здебільшого із старих танкерів, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до режимів країн, таких як Іран. Із початку російського повномасштабного вторгнення в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI передбачив, що рф задіє "армаду привидів" для забезпечення надходження надприбутків від здійснення експорту нафти, зокрема, до свого китайського партнера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
02 жовтня 2024 року до судна застосовано санкції США як до власності, в якій Gemini Marine Limited має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Busan (Республіка Корея), Khawr Al Zubair (Ірак), Longkou Gang (КНР), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Sadat (Єгипет), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Fujairah (ОАЕ), Tanjung Pengeli (Малайзія), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Shidao (КНР), Rongcheng (КНР), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Sagittarius Marine LTD-MAI п/о Magic Shipping LTD (6490149 / КНР / 01.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Magic Shipping LTD (6468803 / КНР / 09.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Magic Shipping LTD (6468803 / КНР / 14.05.2024)
Колишні назви судна
Sona Star / Lidinia / Amalfi / Patmos Ii / Azimuth / Ever Rich No. 18 / Maersk Privilege / Unique Privilege
Прапори (попередні)
Палау / Ліберія / Панама / Сінгапур / Гонконг
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries (Японія)
War & Sanctions 2024