BULL
IMO 9292503
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
BULL
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9292503
MMSI
667002395
Позивний
9LS2098
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gdansk (Польща), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Gatsby Enterprises LTD (6284614 / Туреччина / 06.05.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Gatsby Enterprises LTD (6284614 / Туреччина / 06.05.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (06.05.2022)
Колишні назви судна
Panther I / Helga Spirit
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси