LIETO

IMO 9389679
Оновлено: 02.06.2025
LIETO
Назва судна
LIETO
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
113005
IMO
9389679
MMSI
314994000
Позивний
8P2524
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, веденні темної діяльності в морі з вимкненим сигналом AIS, порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема, судно у липні 2023 року вивезло російську нафту/нафтопродукти з російського порту Кавказ у Чорному морі до країн ЄС (в район Лаконійської затоки, Греція) на рейдову перевалку у порушення ембарго.
RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії, Міжнародна громадська організація Greenpeace відносять танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Vysotsk (рф), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Lianyungang (КНР), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Tuapse (рф), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Suez (Єгипет), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Dongying (КНР), Marmara (Туреччина), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Tangier (Марокко), Burgas (Болгарія), Daxie (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Light Maritime Ltd (0013372 / Сейшельські Острови / 28.02.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Light Maritime Ltd (0013372 / Сейшельські Острови / 28.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Titan Marine Management LLC (0014659 / Азербайджан / 28.02.2025)
Колишні назви судна
Overseas Acadia / Acadia / Ace
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2800
Забудовник (країна)
New Times Shipbuilding (КНР)
War & Sanctions 2025
To top