KOALA
IMO 9234642
Оновлено: 09.06.2025

Назва судна
KOALA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
164533
IMO
9234642
MMSI
305262000
Позивний
V2YL3
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, активно вдається до ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, ТОТ Криму.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними United Against Nuclear Iran танкер задіяний у перевезенні іранської нафти, і після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну допомагає росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти.
Танкер входить до списку "The Maduro-Khamenei Oil Alliance: List of Foreign Flagged Vessels Shipping Iranian and Venezuelan Oil" складеного United Against Nuclear Iran. За даними UANI, судно є одним із танкерів, які не належать підсанкційній Національній іранській танкерній компанії, ходять під іноземними прапорами (не під прапором Ірану) і беруть участь у ірансько-венесуельській торгівлі, що активно розвивається після підписання лідером Венесуели Ніколасом Мадуро та колишнім президентом Ірану Ебрагімом Раїсі у червні 2022 року 20-ти річної угоди про співпрацю для розширення зв’язків у нафтовій та нафтохімічній галузях, військовій та економічній сферах. У рамках цієї угоди Іран постачає Венесуелі сиру нафту та газовий конденсат, Венесуела Ірану - мазут.
Танкер пов’язаний з інцидентом, що загрожує екологічній безпеці у Фінській затоці та становить значні ризики прибережним країнам. У лютому 2025 року на завантаженому у порту Усть-Луга мазутом танкері у машинному відділенні сталися вибухи. Екіпажу судна з 24 осіб вдалося дістатися до берега без травм, але в результаті інциденту судно сіло на мілину кормою, МНС росії встановило навколо судна бонові загородження. Федеральне агентство морського та річкового транспорту росії заявило, що вантажні трюми танкера не були пошкоджені, і витоку нафтопродуктів не відбулося.
Танкер афілійований з підсанкційною кіпрською компанією Lagosmarine Limited, яка була менеджером танкера. У січні 2025 року США були застосовані санкції до компанії Lagosmarine Limited за діяльність в енергетичному секторі рф та як до компанії, що була технічним менеджером танкера для перевезення сирої нафти, який здійснив кілька заходів у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала ціновий ліміт.
Після застосування санкцій до кіпрської компанії Lagosmarine Limited менеджмент судна змінено на компанію Vesta Shipmanagement Ltd (ОАЕ).
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними United Against Nuclear Iran танкер задіяний у перевезенні іранської нафти, і після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну допомагає росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти.
Танкер входить до списку "The Maduro-Khamenei Oil Alliance: List of Foreign Flagged Vessels Shipping Iranian and Venezuelan Oil" складеного United Against Nuclear Iran. За даними UANI, судно є одним із танкерів, які не належать підсанкційній Національній іранській танкерній компанії, ходять під іноземними прапорами (не під прапором Ірану) і беруть участь у ірансько-венесуельській торгівлі, що активно розвивається після підписання лідером Венесуели Ніколасом Мадуро та колишнім президентом Ірану Ебрагімом Раїсі у червні 2022 року 20-ти річної угоди про співпрацю для розширення зв’язків у нафтовій та нафтохімічній галузях, військовій та економічній сферах. У рамках цієї угоди Іран постачає Венесуелі сиру нафту та газовий конденсат, Венесуела Ірану - мазут.
Танкер пов’язаний з інцидентом, що загрожує екологічній безпеці у Фінській затоці та становить значні ризики прибережним країнам. У лютому 2025 року на завантаженому у порту Усть-Луга мазутом танкері у машинному відділенні сталися вибухи. Екіпажу судна з 24 осіб вдалося дістатися до берега без травм, але в результаті інциденту судно сіло на мілину кормою, МНС росії встановило навколо судна бонові загородження. Федеральне агентство морського та річкового транспорту росії заявило, що вантажні трюми танкера не були пошкоджені, і витоку нафтопродуктів не відбулося.
Танкер афілійований з підсанкційною кіпрською компанією Lagosmarine Limited, яка була менеджером танкера. У січні 2025 року США були застосовані санкції до компанії Lagosmarine Limited за діяльність в енергетичному секторі рф та як до компанії, що була технічним менеджером танкера для перевезення сирої нафти, який здійснив кілька заходів у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала ціновий ліміт.
Після застосування санкцій до кіпрської компанії Lagosmarine Limited менеджмент судна змінено на компанію Vesta Shipmanagement Ltd (ОАЕ).
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Primorsk (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Dahlia International Co п/о Vesta Shipmanagement Ltd (6504360 / Об'єднані Арабські Емірати / 03.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Dahlia International Co п/о Vesta Shipmanagement Ltd (6504360 / Об'єднані Арабські Емірати / 07.02.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vesta Shipmanagement Ltd (6358949 / Об'єднані Арабські Емірати / 07.02.2025)
Колишні назви судна
Discovery / Zarifa Aliyeva / Sumac / Alexei / Nikel / Orbit I
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси