ROZMARINE

IMO 9250531
Оновлено: 22.03.2025
ROZMARINE
Назва судна
ROZMARINE
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106290
IMO
9250531
MMSI
620999800
Позивний
D6A3799
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з серпня 2023 року задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до Індії, КНР, Туреччини. При цьому остання зміна власника судна відбулася у липні 2023 році, що свідчить про купівлю танкера, зокрема в цілях транспортування російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Beshayer Oil Terminal (Судан), Lanshan (КНР), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Adabiya (Єгипет), Pendik (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Duqm (Оман), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ocean Waters Maritime Corp (6416147 / Азербайджан / 06.07.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Dream Island Shipping LLC (6507815 / Азербайджан / 23.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Dream Island Shipping LLC (6507815 / Азербайджан / 23.07.2024)
Колишні назви судна
Alonissos / Wonder Musica / Python
Прапори (попередні)
Греція Греція / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука / Барбадос Барбадос / Камерун Камерун
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top