PATE
IMO 9338905
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
PATE
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115754
IMO
9338905
MMSI
511101730
Позивний
T8A5209
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на росіійську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі, вдається до ведення темної дійльності, зокрема, в районі російського порту Усть-Луга.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер пов'язаний з індійською компанією Orion Ship Management LLP, афілійованою з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Orion Ship Management LLP у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер пов'язаний з індійською компанією Orion Ship Management LLP, афілійованою з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Orion Ship Management LLP у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Arzew (Алжир), Bouri Oil Field (Лівія), Cagliari (Італія), Cartagena (Іспанія), Izmit (Туреччина), Milazzo (Італія), Mundra (Індія), Port Of Le Havre (Франція), Sidi Kerir (Єгипет), Trieste (Італія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Bizerte (Туніс), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), CPC Terminal (рф), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Anemone Marine Inc п/о Orion Ship Management (6431909 / 22.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Anemone Marine Inc п/о Orion Ship Management (6431909 / 22.12.2023)
Колишні назви судна
Aegean Power / Shaanxi
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Веб-ресурси