SIRIUS
IMO 9422445
Оновлено: 05.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SIRIUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9422445
MMSI
314988000
Позивний
8P2496
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Чорному морі, тихоокеанського регіону переважно до КНР, третіх країн.
Судно через компанії Stream Ship Management FZCO, Oil Tankers SCF MGMT FZCO, Sun Ship Management, SCF Management Services Cyprus Ltd, афілійоване із підсанкційним ПАТ “Совкомфлот” - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Управління танкером здійснюється Sterling Ship Management (ОАЕ), до флоту якої належать ще 5 нафтових танкерів, афілійованих із ПАТ "Совкомфлот" і зареєстрованих під прапором Панами, у тому числі CAPTAIN KOSTICHEV, ZALIV AMERIKA, VIKTOR TITOV, віднесені Міжнародною громадською організацією Greenpeace до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно через компанії Stream Ship Management FZCO, Oil Tankers SCF MGMT FZCO, Sun Ship Management, SCF Management Services Cyprus Ltd, афілійоване із підсанкційним ПАТ “Совкомфлот” - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Управління танкером здійснюється Sterling Ship Management (ОАЕ), до флоту якої належать ще 5 нафтових танкерів, афілійованих із ПАТ "Совкомфлот" і зареєстрованих під прапором Панами, у тому числі CAPTAIN KOSTICHEV, ZALIV AMERIKA, VIKTOR TITOV, віднесені Міжнародною громадською організацією Greenpeace до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Zhanjiang (КНР), Zhoushan (КНР), Mumbai (Індія), Kozmino (рф), Maday (М'янма), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР), Gwangyang (Республіка Корея), CPC Terminal (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Echeveria Maritime Co (0110117 / ОАЕ / 14.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management (0055652 / ОАЕ / 21.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management (0055652 / ОАЕ / 21.11.2024)
Колишні назви судна
SCF SURGUT
Прапори (попередні)
Ліберія / російська федерація / Габон
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси