HATTI

IMO 9247883
Оновлено: 10.06.2025
HATTI
Назва судна
HATTI
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
105285
IMO
9247883
MMSI
577396000
Позивний
YJQZ5
Прапор (діючий)
Вануату Вануату
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ПЛЕШАКОВ Іван Анатолійович
ПЛЕШАКОВ Іван Анатолійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів.
Танкер афілійований з компанією Adel Ship Management SRL (Молдова), яка здійснює управління танкерами, що допомагають росії транспортувати сиру нафту в умовах західних санкцій. Adel Ship Management SRL вважається одним з найбільших перевізників російської сирої нафти, зокрема, у першому півріччі 2024 року молдовська компанія відвантажила 2,6 млн барелів нафти, що становить приблизно 2% від загального російського експорту. Таким чином компанія входить в десятку лідерів російських перевізників сирої нафти поряд з операторами з Греції, ОАЕ та КНР.
RLRISE Moldova - спільнота журналістів-розслідувачів, програмістів та активістів з Республіки Молдова та Румунії відносять танкер до тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти.
Для уникнення санкцій, російський "тіньовий флот" використовує для танкерів "зручні" прапори і складні структури власності та управління, застосовуючи різноманітні тактики для приховування походження своїх вантажів, включаючи: перевантаження з судна на судно, відключення автоматичних ідентифікаційних систем, фальсифікацію позицій, передачу неправдивих даних та інші оманливі або навіть незаконні методи. На додаток до зміцнення військового потенціалу, "тіньовий флот" росії, який складається зі зростаючої кількості застарілих і погано обслуговуваних суден, що працюють з мінімальним дотриманням правил, створює значні ризики для навколишнього середовища, безпеки на морі та безпеки судноплавства.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9247883.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Mundra (Індія), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Akcansa Canakkale (Туреччина), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Altinova- Shipyard (Туреччина), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hcc Shipmanagement Inc. п/о Adel Ship Management SRL (6333534 / Молдова / 18.07.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hcc Shipmanagement Inc. п/о Adel Ship Management SRL (6333534 / Молдова / 29.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Anchor Elite Shipmanagement (6462866 / Азербайджан / 29.10.2024)
Колишні назви судна
Morning Glory VIII / Ocean Aquamarine / Aquamarine / Ever Rich No. 18 / Elza
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Панама Панама / Тувалу Тувалу / Палау Палау / Острови Кука Острови Кука / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Onomichi Dockyard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top