ANDAMAN SKIES

IMO 9288693
Оновлено: 08.12.2024
ANDAMAN SKIES
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ANDAMAN SKIES
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9288693
MMSI
334916000
Позивний
HQZR6
Прапор (діючий)
Гондурас
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів у Чорному та Балтійському морях.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер "ANDAMAN SKIES" сертифіковано китайським регулятором China Classification Society (IACS).
Судно афілійоване з одним з провідних операторів так званого "тіньового" флоту – компанією Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ, перебуває під санкціями Об’єднаного Королівства). На початку 2023 року Radiating World Shipping Services LLC входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Fractal Marine Shipping (ОАЕ) і Gatik Ship Management (Індія). На той час флот Fractal Marine Shipping, Radiating World Shipping Services та Gatik Ship Management складав близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування нафти та нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services "переписала" свій флот на пов’язані компанії.
Танкери, якими оперувала/управляла Radiating World Shipping Services LLC, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
На тлі застосування санкцій росія для приховування експорту нафти поза price-cap та іншими обмеженнями, а також для приховування реальних власників суден, здійснення безперешкодного транспортування викопного палива "тіньовим" флотом застарілих нафтових танкерів використовує схему "жонглювання" суднами між пов’язаними компаніями, створює для цих цілей нові компанії (в ОАЕ, Гонконзі, Індії, Туреччині, Маврикію, на Сейшельських островах, інших юрисдикціях) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності. З метою реалізації цієї схеми постійно відбувається зміна технічного/комерційного менеджменту, власників суден, перейменування суден зі зміною прапора, MMSI, call-sign, у т.ч. щодо підсанкційних суден. Судна "тіньового флоту" діють під "зручними прапорами", що дозволяє приховувати їх справжнє походження та уникати контролю з боку міжнародних організацій і страхових компаній.
"Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. Нещодавні інциденти поблизу Малайзії лише підкреслюють необхідність вжиття швидких заходів для стримування потенційно руйнівного впливу зростаючого "тіньового флоту". "Тіньові" танкери вже брали участь у 50 інцидентах від Данських проток аж до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
За даними CREA, з січня по серпень 2024 року в Європі кількість "тіньових" танкерів, що перетинали Данські протоки, зросла на 277% порівняно з тим самим періодом 2022 року, причому 64% із 46 мільйонів тонн російської морської нафти, транспортованої через Данські протоки, було транспортовано "тіньовими танкерами". У той самий період у Дуврській та Гібралтарській протоках кількість "тіньових" танкерів збільшилася на 355% порівняно з 2022 роком, транспортуючи 67% із 37 млн тонн нафти через протоки. Суецький канал зазнав приголомшливого зростання "тіньових" танкерних перевезень на 649%, причому 69% із 52 мільйонів тонн російської сирої нафти, що проходить через нього, перевозилося цими суднами.
Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Ambarli (Туреччина), Vysotsk (рф), Izmit (Туреччина), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Yalova (Туреччина), Altinova (Туреччина), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Durbeen Navigation LTD п/о Northpole Marine Premalya (6382365 / Індія / 25.01.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine Premalya (0008041 / Індія / 04.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine Premalya (0008041 / Індія / 04.11.2024)
Колишні назви судна
Delta Pioneer
Прапори (попередні)
Острови Кука / Греція
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024