JALDHARA

IMO 9304825
Оновлено: 12.08.2025
JALDHARA
Назва судна
JALDHARA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9304825
Прапор (діючий)
Гвінея-Бісау Гвінея-Бісау
MMSI
630001182
Позивний
J5AU9
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
243
Валовий тоннаж
60208
Дедвейт
109266
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням системи AIS.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником та комерційним менеджером танкера з 01 березня 2024 року є невідома компанія Campana Shipping Inc (Маврикій).
Танкер афілійований із індійською компанією Gatik Ship Management – одним із провідних операторів так званого "тіньового флоту", яка з початку повномасштабної війни рф проти України стала найбільшим перевізником російської нафти в умовах санкцій.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ferrol (Іспанія), Milazzo (Італія), Mundra (Індія), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Rotterdam (Нідерланди), Stigsnaesvaerket (Данія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), Vadinar (Індія), Paradip offshore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Campana Shipping Inc (6474961 / Маврикій / 01.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Campana Shipping Inc (6474961 / Маврикій / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sindhura Shipping Pvt Ltd (0163379 / Індія / 22.05.2025)
Колишні назви судна
Seamaster / Seamaster IV / Theseus
Прапори (попередні)
Гонконг Гонконг / Мальта Мальта / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон / Панама Панама
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Суднобудівний Завод "Кама"
War & Sanctions 2025
To top