KUDOS STARS
IMO 9288710
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
KUDOS STARS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9288710
MMSI
677071200
Позивний
5IM812
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів.
Судно афілійоване з одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC як з попереднім менеджером танкера. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services LLC "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288710.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Судно афілійоване з одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC як з попереднім менеджером танкера. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services LLC "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288710.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Vysotsk (рф), Gdansk (Польща), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Tallinn Old City (Естонія), Jamnagar Terminal (Індія), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Freyana Shipping LTD п/о Northpole Marine (6374661 / Індія / 21.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 04.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Northpole Marine (0008041 / Індія / 04.01.2025)
Колишні назви судна
Delta Captain
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси