KARS
IMO 9288710
Оновлено: 04.08.2025

Назва судна
KARS
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9288710
Прапор (діючий)
MMSI
620999998
Позивний
D6A3998
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
111009
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
, Нова Зеландія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів.
Судно афілійоване з одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC як з попереднім менеджером танкера. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services LLC "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288710.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
19 червня 2025 року Новою Зеландією застосовано санкції до судна.
Судно афілійоване з одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту – підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC як з попереднім менеджером танкера. З метою обходу санкцій компанія Radiating World Shipping Services LLC "переписала" свій флот на пов’язані компанії. Постійна зміна власників та менеджерів суден з метою уникнення санкцій і приховування справжніх бенефіціарів суден є типовим явищем для так званого "тіньового" флоту, залученого до російської торгівлі нафтою, нафтопродуктами.
17 жовтня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до танкерів російського так званого "тіньового" флоту, у тому числі до танкера ІМО 9288710.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
19 червня 2025 року Новою Зеландією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Vysotsk (рф), Gdansk (Польща), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Sidi Kerir (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), New Mangalore (Індія), Kochin (Індія), Tallinn Old City (Естонія), Jamnagar- Sikka (Індія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Nega Berreto Ltd (0258611 / Маршаллові Острови / 03.06.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nega Berreto Ltd (0258611 / Маршаллові Острови / 03.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (16.06.2025)
Колишні назви судна
Delta Captain
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси