BELGOROD
IMO 9412359
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
BELGOROD
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
156694
IMO
9412359
MMSI
273259530
Позивний
UAYA7
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
США
, Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ТКАЧ Олександр Володимирович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти.
Танкер через пов'язані компанії афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У лютому 2024 року США застосовані санкції до танкера, афілійованого із підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Танкер через пов'язані компанії афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У лютому 2024 року США застосовані санкції до танкера, афілійованого із підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Zhanjiang (КНР), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Suez (Єгипет), Belokamenka (рф), Akcansa Canakkale (Туреччина), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Tanjung Pengeli (Малайзія), Martas (Туреччина), Visakhapatnam (Індія), Xiahai (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ns Bravo Shipping Inc (5512129 / Об'єднані Арабські Емірати / 14.10.2010)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 19.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 19.04.2024)
Колишні назви судна
NS Bravo
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Jiangsu Rongsheng Heavy Industries (КНР)
Веб-ресурси