KOLOMNA
IMO 9341093
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
KOLOMNA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109716
IMO
9341093
MMSI
273250930
Позивний
UADA2
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
США
, Великобританія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

ЛОЗОВИЙ Віктор Іванович
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Танкер через пов'язані компанії афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Менеджером танкера є російська компанія ТОВ "Інвест флот", створена у грудні 2023 року. Управління ТОВ "Інвест флот" здійснює російське ТОВ "СКФ Арктіка" - дочірня компанія підсанкційного ПАТ "Совкомфлот".
У лютому 2024 року США застосовані санкції до 14 суден (у тому числі до ІМО 9341093), афілійованих із підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Танкер через пов'язані компанії афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Менеджером танкера є російська компанія ТОВ "Інвест флот", створена у грудні 2023 року. Управління ТОВ "Інвест флот" здійснює російське ТОВ "СКФ Арктіка" - дочірня компанія підсанкційного ПАТ "Совкомфлот".
У лютому 2024 року США застосовані санкції до 14 суден (у тому числі до ІМО 9341093), афілійованих із підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Lianyungang (КНР), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Vladivostok (рф), Zhoushan (КНР), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Vladivostok Fishing Port (рф), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vera (рф), Bolshoy Kamen (рф), Sikka (Індія), Paradip (Індія), New Mangalore (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Waterscape Carriers Inc (4110665 / російська федерація / 19.05.2006)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 04.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 04.06.2024)
Колишні назви судна
NS Consul
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси