GOGLAND
IMO 9430210
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
GOGLAND
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
IMO
9430210
Прапор (діючий)
MMSI
511100842
Позивний
T8A4053
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
4450
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному, Азовському морях, здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема у лютому 2025 року. Танкер, у тому числі у 2025 році, активно вдається до тривалого ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, ТОТ Крим України, при цьому судно не здійснює викликів в порти в цьому районі.
Танкер управляється російською компанією ТОВ "Стаксель" (іпн 6317116809), яка виступала перевізником щодо танкера "Волгонєфть-212", який зазнав аварії, затонув у Керченській протоці у грудні 2024 року, коли був завантажений російським мазутом, що призвело до екологічної катастрофи через розлив нафтопродуктів.
17 червня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовані санкції у зв'язку з перевезенням нафти/нафтопродуктів російського походження з росії до третіх країн.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Танкер управляється російською компанією ТОВ "Стаксель" (іпн 6317116809), яка виступала перевізником щодо танкера "Волгонєфть-212", який зазнав аварії, затонув у Керченській протоці у грудні 2024 року, коли був завантажений російським мазутом, що призвело до екологічної катастрофи через розлив нафтопродуктів.
17 червня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовані санкції у зв'язку з перевезенням нафти/нафтопродуктів російського походження з росії до третіх країн.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Derince Burnu (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Golcuk Burnu (Туреччина), Haifa (Ізраїль), Izmit (Туреччина), Kaliningrad (рф), Novorossiysk (рф), Temryuk (рф), Toros Gubre (Туреччина), Kamysh-Burun (Україна), Ravenna (Італія), Varna (Болгарія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Silverina Holding SA п/о ТОВ "Стаксель" (6030381 / російська федерація / 20.04.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Стаксель" (4234210 / російська федерація / 28.02.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Стаксель" (4234210 / російська федерація / 30.07.2018)
Колишні назви судна
Vedrey Vinga / Tanker-Himovoz-352 / Adriana
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2018
Забудовник (країна)
Shin Kurushima Onishi Shipyard
Веб-ресурси