JI LI I
IMO 9384435
Оновлено: 09.06.2025

Назва судна
JI LI I
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
30720
IMO
9384435
MMSI
352002462
Позивний
3E2304
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS поблизу російських портів у Білому морі, здійснення STS-передач з російською афілійованістю поблизу Єгипту, зокрема, у травні 2025 року з підсанкційним танкером тіньового флоту рф ІМО 9334557, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій у 2022-2023 роках).
Танкер афілійований з підсанкційними ПАТ "НК "Роснєфть", а також через пов’язані компанії, зокрема підсанкційну Sun Ship Management, російську компанію SCF Management Services Ltd, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської сирої нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії продовжують брати участь в транспортуванні російського викопного палива в умовах західних санкцій.
Танкер здійснює заходи в порт Талагі, де розміщуються потужності активу ПАТ "НК "Роснєфть" (колишнє Архангельскнєфтєпродукт).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Танкер афілійований з підсанкційними ПАТ "НК "Роснєфть", а також через пов’язані компанії, зокрема підсанкційну Sun Ship Management, російську компанію SCF Management Services Ltd, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської сирої нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії продовжують брати участь в транспортуванні російського викопного палива в умовах західних санкцій.
Танкер здійснює заходи в порт Талагі, де розміщуються потужності активу ПАТ "НК "Роснєфть" (колишнє Архангельскнєфтєпродукт).
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Murmansk (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина), Arkhangelskneftproduct (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kasai Aquatic Inc (6492940 / Сейшельські Острови / 11.06.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Kasai Aquatic Inc (6492940 / Сейшельські Острови / 11.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vembanad Shipping Pvt Ltd (0170804 / Індія / 19.04.2025)
Колишні назви судна
Rn Arkhangelsk
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Navantia Carenas Puerto Real (Іспанія)
Веб-ресурси