MIKATI
IMO 9250892
Оновлено: 08.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
MIKATI
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9250892
MMSI
667002308
Позивний
9LS2011
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії ембарго G7 та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів Усть-Луга, Приморськ переважно до КНР, Індії, Єгипту, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS).
Нафтовий танкер афілійований з компанією OPEC Petrol Transportation Co Ltd (В’єтнам) як з колишнім власником та комерційним менеджером судна. Ця компанія пов’язана з торгівлею іранською, венесуельською нафтою у 2021 році власним флотом.
Танкер "MIKATI" здійснює заходи в російські порти, які лідирують в експорті російської нафти тіньовим флотом – порти Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі, доставляючи нафту до країн, що найбільше імпортують російську сиру нафту через тіньовий флот – КНР, Індія.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер MIKATI до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
"Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. Нещодавні інциденти поблизу Малайзії лише підкреслюють необхідність вжиття швидких заходів для стримування потенційно руйнівного впливу зростаючого "тіньового флоту". "Тіньові" танкери вже брали участь у 50 інцидентах від Данських проток аж до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
За даними CREA, з січня по серпень 2024 року в Європі кількість "тіньових" танкерів, що перетинали Данські протоки, зросла на 277% порівняно з тим самим періодом 2022 року, причому 64% із 46 мільйонів тонн російської морської нафти, транспортованої через Данські протоки, було транспортовано "тіньовими танкерами". У той самий період у Дуврській та Гібралтарській протоках кількість "тіньових" танкерів збільшилася на 355% порівняно з 2022 роком, транспортуючи 67% із 37 млн тонн нафти через протоки. Суецький канал зазнав приголомшливого зростання "тіньових" танкерних перевезень на 649%, причому 69% із 52 мільйонів тонн російської сирої нафти, що проходить через нього, перевозилося цими суднами.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 жовтня 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS).
Нафтовий танкер афілійований з компанією OPEC Petrol Transportation Co Ltd (В’єтнам) як з колишнім власником та комерційним менеджером судна. Ця компанія пов’язана з торгівлею іранською, венесуельською нафтою у 2021 році власним флотом.
Танкер "MIKATI" здійснює заходи в російські порти, які лідирують в експорті російської нафти тіньовим флотом – порти Усть-Луга, Приморськ у Балтійському морі, доставляючи нафту до країн, що найбільше імпортують російську сиру нафту через тіньовий флот – КНР, Індія.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер MIKATI до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
"Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. Нещодавні інциденти поблизу Малайзії лише підкреслюють необхідність вжиття швидких заходів для стримування потенційно руйнівного впливу зростаючого "тіньового флоту". "Тіньові" танкери вже брали участь у 50 інцидентах від Данських проток аж до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну.
За даними CREA, з січня по серпень 2024 року в Європі кількість "тіньових" танкерів, що перетинали Данські протоки, зросла на 277% порівняно з тим самим періодом 2022 року, причому 64% із 46 мільйонів тонн російської морської нафти, транспортованої через Данські протоки, було транспортовано "тіньовими танкерами". У той самий період у Дуврській та Гібралтарській протоках кількість "тіньових" танкерів збільшилася на 355% порівняно з 2022 роком, транспортуючи 67% із 37 млн тонн нафти через протоки. Суецький канал зазнав приголомшливого зростання "тіньових" танкерних перевезень на 649%, причому 69% із 52 мільйонів тонн російської сирої нафти, що проходить через нього, перевозилося цими суднами.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 жовтня 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Duqm (Оман), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Cochin (Індія), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина), Pulau Ayer Chawan (Сінгапур)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Vert Project LTD (6498467 / Сейшельські Острови / 27.06.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vert Project LTD (6498467 / Сейшельські Острови / 27.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Light Navigation LLC (6505102 / Азербайджан / 28.06.2024)
Колишні назви судна
Lucia / Melia / Joseph / Eagle Toledo
Прапори (попередні)
В'єтнам / Сінгапур
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Marugame Yard (Японія)
Веб-ресурси