SIG
IMO 9735335
Оновлено: 19.08.2025

Назва судна
SIG
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
IMO
9735335
Прапор (діючий)
MMSI
273340190
Позивний
UDKP
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Довжина (м)
141
Валовий тоннаж
4754
Дедвейт
6619
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно є порушником "кримських санкцій". Вперше танкер зафіксований як порушник кримських санкцій 12 травня 2017 року. Судно здійснило доставку з Новоросійська 6,5 тис. тон дизпалива на Феодосійську нафтобазу (в той час Керченського мосту ще не було, і паливо до тимчасово окупованого Криму доставляли морем). Усього до введення в експлуатацію Керченського мосту (травень 2018 року) зафіксовано мінімум 21 такий рейс. Абсолютна більшість рейсів до тимчасово окупованої Феодосії виконувалася з вимкненим сигналом АІS, при цьому офіційно судно повідомляло, що портом призначення є порт Кавказ (рф).
Танкер задіяний у постачаннях нафтопродуктів сирійському угрупуванню військ рф в інтересах міністерства оборони рф. Судно регулярно доставляло бензин та дизпаливо з Феодосійської нафтобази до сирійського порту Тартус з метою постачання для угруповання військ рф в Сирії, в тому числі "сирійської ескадри" ВМФ рф. Зазвичай танкер вимикав АІS в Середземному морі на підході до Кіпру, далі йшов до Тартуса з вимкненим сигналом АІS.
Залучення судна до постачання палива для російських військ у Сирії відбулося після застосування санкцій до компанії АТ "Совфрахт", яка здійснює управління танкером. АТ "Совфрахт" є однієї з найбільших транспортно-експедиторських компаній росії, яка виступає ключовим вузлом у військово-транспортній мережі російських вантажних суден, що доставляють північнокорейське озброєння на військові об'єкти, які в подальшому переправляються на склади озброєння на західному кордоні росії для використання у війні проти України.
У вересні 2019 року США застосовано санкції до танкера за надання матеріальної підтримки підсанкційному АТ "Совфрахт".
04 серпня 2023 року танкер отримав пробоїну після атаки у Чорному морі на південь від Керченської протоки.
У червні 2025 року судно було задіяне у перевезеннях між рф та Іраном Каспійським морем. У червні 2025 року судно здійснило рейс з порту Астрахань до порту Амірабад.
Танкер задіяний у постачаннях нафтопродуктів сирійському угрупуванню військ рф в інтересах міністерства оборони рф. Судно регулярно доставляло бензин та дизпаливо з Феодосійської нафтобази до сирійського порту Тартус з метою постачання для угруповання військ рф в Сирії, в тому числі "сирійської ескадри" ВМФ рф. Зазвичай танкер вимикав АІS в Середземному морі на підході до Кіпру, далі йшов до Тартуса з вимкненим сигналом АІS.
Залучення судна до постачання палива для російських військ у Сирії відбулося після застосування санкцій до компанії АТ "Совфрахт", яка здійснює управління танкером. АТ "Совфрахт" є однієї з найбільших транспортно-експедиторських компаній росії, яка виступає ключовим вузлом у військово-транспортній мережі російських вантажних суден, що доставляють північнокорейське озброєння на військові об'єкти, які в подальшому переправляються на склади озброєння на західному кордоні росії для використання у війні проти України.
У вересні 2019 року США застосовано санкції до танкера за надання матеріальної підтримки підсанкційному АТ "Совфрахт".
04 серпня 2023 року танкер отримав пробоїну після атаки у Чорному морі на південь від Керченської протоки.
У червні 2025 року судно було задіяне у перевезеннях між рф та Іраном Каспійським морем. У червні 2025 року судно здійснило рейс з порту Астрахань до порту Амірабад.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Azov (рф), Kavkaz (рф), Kerch (Україна), Rostov-na-Donu (рф), Astrakhan (рф), Bandar Anzali (Іран), Bandar Noshahr (Іран), Amirabad (Іран), Kamysh-Burun (Україна), Ikdas (Туреччина), Tartus (Сирія), Feodosia (Україна), Zhelezny Rog (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Югра-лізинг" (5815100 / російська федерація / 16.07.2014)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
АТ "Совфрахт" (1618475 / російська федерація / 11.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
АТ "Совфрахт" (1618475 / російська федерація / 11.06.2025)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2014
Забудовник (країна)
АТ "Костромська Верф"
Веб-ресурси