Серед компаній, до яких застосовані санкції:
DOXA SHIPPING LINE INC
DOXA SHIPPING LINE INC
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
DOXA SHIPPING LINE INC

Скорочена назва юридичної особи
DOXA SHIPPING LINE INC

ІПН

Реєстраційний номер

Країна
Об'єднані Арабські Емірати

Адреса
Об'єднані Арабські Емірати (LLC Plot 341-0, Al Zarooni Building, Al Murar, Dubai)

Підстави
Компанія є зареєстрованим власником танкера для перевезення сирої нафти під прапором Габону Alissa (IMO 9273052), який вважається частиною тіньового флоту, задіяного до перевезення підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів, санкціонованого СЩА 10 січня 2025 року.
США відповідно до EO 14024 та EO 13662 10 січня 2025 року застосовано санкції до компанії у зв'язку з діяльністю в енергетичному секторі економіки російської федерації.


Санкційні юрисдикції
США
Санкційні юрисдикції: США
Канада
Санкційні юрисдикції: Канада
Швейцарія
Санкційні юрисдикції: Швейцарія
ЄС
Санкційні юрисдикції: ЄС
Великобританія
Санкційні юрисдикції: Великобританія
Австралія
Санкційні юрисдикції: Австралія
Нова Зеландія
Санкційні юрисдикції: Нова Зеландія
Японія
Санкційні юрисдикції: Японія
Україна
Санкційні юрисдикції: Україна
Дата внесення та посилання на документ Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
SOUFIA 1
Назва судна
SOUFIA 1
IMO
9273052
Прапор (діючий)
Кюрасао Кюрасао
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Танкер задіяний в експорті російської нафти, порушенні нафтового ембарго G7, ЄС на російську нафту у березні 2024 року. Судно у порушення нафтового ембарго у березні 2024 року здійснило перевезення російської сирої нафти з порту Тамань у Чорному морі до Лаконійської затоки, Греція. Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти. За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера. Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні. Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту. 16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33). 23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33). 10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top